Oppdrag Nemo!

smash

Forumet er livet
VIP
Av en eller annen MERKELIG grunn, så klarer jeg ikke å skrive i tråden med bildene av hunden din! Får sett bildene, men ikke scrollet nedover for å se svarene, og å skrive selv...

Men FOR en nyyyyyyydelig hund!!! SMELT! Utrolig nydelig rase!
Er de best på oppdrett i Danmark siden det er der du har kjøpt den?
Er det deg på siste bilde eller?:)

Hompetitten skrev:
samme problem her, og er helt enig med smash her. Nydelig liten valp

Merkelig.. Hva kommer det av tro?

Jeg tror det går å svare hvis man venter ennå litt lenger :-p Det går ufattelig tregt å laste opp siden pga bildene tror jeg.

Mange i Danmark er hvertfall veldig flinke. De har over lengre tid vært flinkere til å ta inn hunder fra andre land (ofte Nederland) som gjør at de har en mye større genpol enn her i Norge.
Var helt utrolig å være der og tenke på at denne er faktisk min! Jeg vet det jo, men det har ikke gått opp for meg ennå hvor heldig jeg er.

Ja, er meg på siste bildet :-p Tror det er første gang jeg har lagt ut, hehe.

13 dager igjen!

Oppdrag Nemo skrev:
Jeg tror det går å svare hvis man venter ennå litt lenger :-p Det går ufattelig tregt å laste opp siden pga bildene tror jeg.

Mange i Danmark er hvertfall veldig flinke. De har over lengre tid vært flinkere til å ta inn hunder fra andre land (ofte Nederland) som gjør at de har en mye større genpol enn her i Norge.
Var helt utrolig å være der og tenke på at denne er faktisk min! Jeg vet det jo, men det har ikke gått opp for meg ennå hvor heldig jeg er.

Ja, er meg på siste bildet :-p Tror det er første gang jeg har lagt ut, hehe.

13 dager igjen!

Da er det lurt å reise til Danmark ja! Best å få fra det den beste mamman og pappan:D
Du er sååå heldig!! Har så lyst på en hund til!!!

Back
Topp