Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: CiljeT
Hadde ei vennine som fortalte at hun var gravid, noe mange av oss hadde litt tvil om, pga at det nylig var slutt mellom ho og kjæresten.
Etter det hun fortalte hadde hun termin i slutten av mai.
Hadde ikke akuratt troen på henne, men en slik ting vises jo ganske så fort. Magen vokser jo[:D]
Men i dette tilfelle kom aldri magen, vi var ferdig med desember å startet ett nytt åa, og ennå ikke et tegn til baby der. det som er det rareste er at jenta er utrolig spinkel og tynn. ca 50 kg. å det er rart at etter 4/5 måneder på vei synest det ikke.
Så i februar kom "sjokk" meldingen om at hun hadde stupt og falt på magen, begynte og blø, ingen hjertelyd, keisersnitt, dødfødt foster, og etter 24 timer på sykehuset var hun hjemme igjenn og klar til å reise på party.
For meg så virker dette lite logisk, å lurer rett og slett på om det er noen som kan komme med noen meninger om det er muligheter for at hun forteller sannheten, eller om hun rett og slett har løyet??
Ps: håper ingen tar seg nær av dette. lar dette innlegge ligge ute en liten stund.
ORIGINAL: Krista
Har opplevd lignende med bestekompisen til samboeren min, han gikk på en smell på byn og låg med en jente som jobbet rett ved de. Hun har kommet med MANGE små løgner men denne tok kaka, hun fortalte alle untatt han at hun var gravid, inkl samboeren min som knapt har pratet med henne. Samboeren min ringte kompisen og sa dette, han fikk helt sjokk og falt sammen i gråt. Vi måtte reise ut til han og være der hos han å prate med han. Han ringte henne og hun sa hun ville beholde barnet osv. Dette syntes jo han var dumt for han var ikke forelsket i henne og ville ha et barn som hadde to foreldre. (bygde gutt) Hun sa at det var best at de flyttet sammen da osv. Han nektet og sa at hun måtte klare seg selv. 2dager etter så sa hun at hun hadde falt og mistet barnet, samme dag satt hun og drkk øl på jobben hans!!! (samme dag som hun liksom hadde mistet barnet)
Jeg tror det er jenter som gjør dette for å få oppmerksomhet og en ny mulighet hos en gutt de liker.
Har opplevd lignende med bestekompisen til samboeren min, han gikk på en smell på byn og låg med en jente som jobbet rett ved de. Hun har kommet med MANGE små løgner men denne tok kaka, hun fortalte alle untatt han at hun var gravid, inkl samboeren min som knapt har pratet med henne. Samboeren min ringte kompisen og sa dette, han fikk helt sjokk og falt sammen i gråt. Vi måtte reise ut til han og være der hos han å prate med han. Han ringte henne og hun sa hun ville beholde barnet osv. Dette syntes jo han var dumt for han var ikke forelsket i henne og ville ha et barn som hadde to foreldre. (bygde gutt) Hun sa at det var best at de flyttet sammen da osv. Han nektet og sa at hun måtte klare seg selv. 2dager etter så sa hun at hun hadde falt og mistet barnet, samme dag satt hun og drkk øl på jobben hans!!! (samme dag som hun liksom hadde mistet barnet)
Jeg tror det er jenter som gjør dette for å få oppmerksomhet og en ny mulighet hos en gutt de liker.
ja jeg har bare så store problemer med å skjønne jenter som gjør dette, hun er på min alder, altså 20 år. hun sa det til alle hun kjemte og ikke kjente. hvorfor er det noen som er så opptatte med å få oppmerksomhet?
skal ikke graviditet være en glede? ikke noe å lyge om!!
ja jeg har bare så store problemer med å skjønne jenter som gjør dette, hun er på min alder, altså 20 år. hun sa det til alle hun kjemte og ikke kjente. hvorfor er det noen som er så opptatte med å få oppmerksomhet?
skal ikke graviditet være en glede? ikke noe å lyge om!!
Jeg tror det er desperasjon og oppmerksomheten. Man mister mye oppmerksomhet og nærhet når man går ut i fra et forhlod. Dermed så kan det føre til at man kan føle seg ensom og litt desperat etter oppmerksomhet. Spesielt fra den personen som en har hatt et forhold til. Og det at hun er "gravid" kan få andre jenter til å holde seg unna han og kanskje få han tilbake. Når dette ikke skjer så "må" jo hun miste barnet og der med håp om å få trøste oppmerksomhet i fra folk og han. (min teori altså) kan jo hende at hun var gravid men høres litt mystisk ut altså..
ORIGINAL: TackomaVar det jeg også tenkte. Etter jeg tok blintarmen klarte jeg ikke stå skikkelig oppreist pga såret hvertfall.
Om hun tok Ks så tvvviler jeg hun var klar for byen 24 timer seinar...æ har tatt KS, så det vet jeg!