oppdiktet sv.skap/abort

CiljeT

Andre møte med forumet
......

Sorry,men det tror jeg ikke noe på! Hun høres litt syk ut spør du meg(alså kanskje hun sliter psykisk)

Dettan hørtes litt rart ut,men kjenn ei som e syl tynn og va gravid før nån år sia å d vistes ingenting på ho. menge trudde at ho hadde adoptert, men d hadde ho ikje

ja er det ikke vanlig med minimum 5 dager? lenger hvis det er dødfødt?

ORIGINAL: CiljeT

Hadde ei vennine som fortalte at hun var gravid, noe mange av oss hadde litt tvil om, pga at det nylig var slutt mellom ho og kjæresten.
Etter det hun fortalte hadde hun termin i slutten av mai.
Hadde ikke akuratt troen på henne, men en slik ting vises jo ganske så fort. Magen vokser jo[:D]

Men i dette tilfelle kom aldri magen, vi var ferdig med desember å startet ett nytt åa, og ennå ikke et tegn til baby der. det som er det rareste er at jenta er utrolig spinkel og tynn. ca 50 kg. å det er rart at etter 4/5 måneder på vei synest det ikke.

Så i februar kom "sjokk" meldingen om at hun hadde stupt og falt på magen, begynte og blø, ingen hjertelyd, keisersnitt, dødfødt foster, og etter 24 timer på sykehuset var hun hjemme igjenn og klar til å reise på party.

For meg så virker dette lite logisk, å lurer rett og slett på om det er noen som kan komme med noen meninger om det er muligheter for at hun forteller sannheten, eller om hun rett og slett har løyet??

Ps: håper ingen tar seg nær av dette. lar dette innlegge ligge ute en liten stund.

her har du meg så akkurat det kan være fullt mulig

Har opplevd lignende med bestekompisen til samboeren min, han gikk på en smell på byn og låg med en jente som jobbet rett ved de. Hun har kommet med MANGE små løgner men denne tok kaka, hun fortalte alle untatt han at hun var gravid, inkl samboeren min som knapt har pratet med henne. Samboeren min ringte kompisen og sa dette, han fikk helt sjokk og falt sammen i gråt. Vi måtte reise ut til han og være der hos han å prate med han. Han ringte henne og hun sa hun ville beholde barnet osv. Dette syntes jo han var dumt for han var ikke forelsket i henne og ville ha et barn som hadde to foreldre. (bygde gutt) Hun sa at det var best at de flyttet sammen da osv. Han nektet og sa at hun måtte klare seg selv. 2dager etter så sa hun at hun hadde falt og mistet barnet, samme dag satt hun og drkk øl på jobben hans!!! (samme dag som hun liksom hadde mistet barnet)

Jeg tror det er jenter som gjør dette for å få oppmerksomhet og en ny mulighet hos en gutt de liker.

ORIGINAL: Tackoma

Om hun tok Ks så tvvviler jeg hun var klar for byen 24 timer seinar...æ har tatt KS, så det vet jeg!

Signerer

ORIGINAL: Krista

Har opplevd lignende med bestekompisen til samboeren min, han gikk på en smell på byn og låg med en jente som jobbet rett ved de. Hun har kommet med MANGE små løgner men denne tok kaka, hun fortalte alle untatt han at hun var gravid, inkl samboeren min som knapt har pratet med henne. Samboeren min ringte kompisen og sa dette, han fikk helt sjokk og falt sammen i gråt. Vi måtte reise ut til han og være der hos han å prate med han. Han ringte henne og hun sa hun ville beholde barnet osv. Dette syntes jo han var dumt for han var ikke forelsket i henne og ville ha et barn som hadde to foreldre. (bygde gutt) Hun sa at det var best at de flyttet sammen da osv. Han nektet og sa at hun måtte klare seg selv. 2dager etter så sa hun at hun hadde falt og mistet barnet, samme dag satt hun og drkk øl på jobben hans!!! (samme dag som hun liksom hadde mistet barnet)

Jeg tror det er jenter som gjør dette for å få oppmerksomhet og en ny mulighet hos en gutt de liker.

ja jeg har bare så store problemer med å skjønne jenter som gjør dette, hun er på min alder, altså 20 år. hun sa det til alle hun kjemte og ikke kjente. hvorfor er det noen som er så opptatte med å få oppmerksomhet?
skal ikke graviditet være en glede? ikke noe å lyge om!!

ja jeg har bare så store problemer med å skjønne jenter som gjør dette, hun er på min alder, altså 20 år. hun sa det til alle hun kjemte og ikke kjente. hvorfor er det noen som er så opptatte med å få oppmerksomhet?

Jeg tror det er desperasjon og oppmerksomheten. Man mister mye oppmerksomhet og nærhet når man går ut i fra et forhlod. Dermed så kan det føre til at man kan  føle seg ensom og litt desperat etter oppmerksomhet. Spesielt fra den personen som en har hatt et forhold til. Og det at hun er "gravid" kan få andre jenter til å holde seg unna han og kanskje få han tilbake. Når dette ikke skjer så "må" jo hun miste barnet og der med håp om å få trøste oppmerksomhet i fra folk og han. (min teori altså) kan jo hende at hun var gravid men høres litt mystisk ut altså..

hvis hun har løyet så er det i alle fall veldig tydelig at hun sliter veldig psykisk. og da er det mest synd på henne og hun trenger hjelp! tror det aller beste å gjøre er å støtte henne i den tiden her og være der. kanskje hun forteller sannheten etterhvert. men ingen mennesker lyver om sånt med mindre de virkelig sliter. tror jeg da....

Jeg tror det er desperasjon og oppmerksomheten. Man mister mye oppmerksomhet og nærhet når man går ut i fra et forhlod. Dermed så kan det føre til at man kan  føle seg ensom og litt desperat etter oppmerksomhet. Spesielt fra den personen som en har hatt et forhold til. Og det at hun er "gravid" kan få andre jenter til å holde seg unna han og kanskje få han tilbake. Når dette ikke skjer så "må" jo hun miste barnet og der med håp om å få trøste oppmerksomhet i fra folk og han. (min teori altså) kan jo hende at hun var gravid men høres litt mystisk ut altså..

For meg høres dette logisk ut, mere sannsynelig enn noe annet jeg kunne ha tenkt meg, å det har rast menge tanker. å noe jeg glemte og skrive i innlegget var at heller aldri hatt ul undersøkelse.

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

ingen slipper ut av sykehuset 24 timer etter keisersnitt[&:]

takk, var det jeg trodde. ga meg svaret jeg lette etter der!

Viktig at ingen er stygg med henne, kaller henne løgner eller noe lignende. Kanskje litt viktig å la det være og heller ikke gi henne oppmerksomhet rundt det. Kan tenke meg at hun har hatt en tung tid med bruddet og..

Men er enig at det er en idiotisk ting å lyge om..

en syk jente spør du meg....[&:][&:][&:]
hun er nok bare ute etter oppmerksomhet....[8|]

ORIGINAL: Tackoma

Om hun tok Ks så tvvviler jeg hun var klar for byen 24 timer seinar...æ har tatt KS, så det vet jeg!
Var det jeg også tenkte. Etter jeg tok blintarmen klarte jeg ikke stå skikkelig oppreist pga såret hvertfall.

Back
Topp