oppdatring

fano

Gift med forumet
Kom inn på riksen kl 13.30, hadde trime 13.45. Da jeg kom inn var jeg veldig spent. Fikk beskjed om at de skulle sette inn 2 embryo, de så kjempe bra ut, flott kvalitet, de 2 andre var ikke bra så jeg fikk ingen på frys[:o] Jeg spurte og gravde litt, men blir liksom ikke klokere. De sa at med 2 så fine egg så er det stor sjangse, men ingen kan love noe. Når de satt inn eggene så kjente jeg det litt ubehagelig for første gang, blødde litt da jeg kom inn, men det var ikke fra livmora. Nå er det bare og krysse fingre og tær. RUGER NÅ PÅ 2 GULLEGG [:D] 
Da jeg kom ut av riksen så ringte jeg gubben for og fortelle, han virka så lei seg, jeg visste han skulle i møte med sjefen i dag så jeg regna med det hadde med det og gjøre, og det fikk jeg rett i. Han ble oppsagt på grunn av nedbemanning i krisen [:(][:(][:(] Han var helt knust og det ble jeg også, hva gjør vi nå da?? En god nyhet tar med seg en dårlig......sukk. Håper bare at eggene mine klamrer seg godt fast så det kan bli en gledelig jul hvertfall.

så bra at du ruger på 2 gull egg da :) lykke til med rugingen.

så dumt at mannen min mistet jobben da, æsj sånt kan ikke være noe morsomt midt oppi jula.
håpe at det ordner seg for dere allikevel da.

Kjempe flott at du er ruger på to gullegg!!!! [:D]

Så dumt at typen din mistet jobben... Uff, kjedelige greier! Håper det ordner seg for dere og at det snart dukker opp en annen jobb som er perfekt for han! Lykke til! Prøv å ikke bekymre deg over det nå, men tenk positivt: husk du ruger på to GULLEGG!!!! [:)]

Kjempeflott at du fikk satt inn to gullegg, men skjønner at gleden ble litt bittersøt med en slik beskjed[&:] Har han oppsigelsestid og slik? Håper han får seg en jobb i mellomtiden i så fall!

Han har 3 mnd oppsigelsestid, håper det løser seg [:-]

ORIGINAL: Tøysa

Så dumt at typen din mistet jobben... Uff, kjedelige greier! Håper det ordner seg for dere og at det snart dukker opp en annen jobb som er perfekt for han! Lykke til! Prøv å ikke bekymre deg over det nå, men tenk positivt: husk du ruger på to GULLEGG!!!! [:)]

kryser alt for at du skal få en positiv test. lykke til med rugetida[:)][:)]

Så fint du fikk satt in to egg da, krysser fingrene for at de fester seg[;)] Så dritt det med jobben til mannen din da, er jo så typisk! Håper det løser seg[:)]

Tusen takk alle sammen [:D]

Gratulera som rugar på to flotte egg snuppa[:)] Dette MÅ jo gå bra[:)][:)]

Men fy kor forferdelig for mannen din. Huffa meg.. Dette var jo utgjort, også rett før jul!?
Syns nå heller det kunne skjedd over jul, ikkje det at det hadde vært noko lettare, men hadde sluppet å tenkt på det i denne "gledens" tid liksom..[&o]

Håper det ordner seg for mannen din, at han kjapt finner ny jobb..

Klemmer til deg snuppa![:)][:)]

Tusen takk, det er som alltid at en positiv ting fører med seg en negativ, ganske urettferdig [:o] Men nå skal jeg prøve og ruge ekstra på eggene mine så kan det hende det blir en fin jul [:D]
Ønsker deg kjempe masse lykke til i morgen, blir kjempe spennende [:D]

klem[:D]

Gratulera som rugar på to gullegg [:)][:)][:)] Riste av meg massevis av babystøv te deg [:D][:D][:D]

Utrulig synd med mannen din då[&o] Håpa da dukker opp nåke anna snart.

Håpe virkelig dåke får ein fantastisk julapresang i form av ein positiv test

2 gullegg, så spennende. Ønsker dere masse lykke til.
Håper mannen din også finner seg en ny jobb, trasig å få en sånn beskjed like oppi jula.

ORIGINAL: Tøysa

signerer Tøysa her[:)]
Håper dere får oppleve en positiv test i julegave[:)]

Back
Topp