fano
Gift med forumet
Kom inn på riksen kl 13.30, hadde trime 13.45. Da jeg kom inn var jeg veldig spent. Fikk beskjed om at de skulle sette inn 2 embryo, de så kjempe bra ut, flott kvalitet, de 2 andre var ikke bra så jeg fikk ingen på frys[:o] Jeg spurte og gravde litt, men blir liksom ikke klokere. De sa at med 2 så fine egg så er det stor sjangse, men ingen kan love noe. Når de satt inn eggene så kjente jeg det litt ubehagelig for første gang, blødde litt da jeg kom inn, men det var ikke fra livmora. Nå er det bare og krysse fingre og tær. RUGER NÅ PÅ 2 GULLEGG [:D]
Da jeg kom ut av riksen så ringte jeg gubben for og fortelle, han virka så lei seg, jeg visste han skulle i møte med sjefen i dag så jeg regna med det hadde med det og gjøre, og det fikk jeg rett i. Han ble oppsagt på grunn av nedbemanning i krisen [:(][:(][:(] Han var helt knust og det ble jeg også, hva gjør vi nå da?? En god nyhet tar med seg en dårlig......sukk. Håper bare at eggene mine klamrer seg godt fast så det kan bli en gledelig jul hvertfall.
Da jeg kom ut av riksen så ringte jeg gubben for og fortelle, han virka så lei seg, jeg visste han skulle i møte med sjefen i dag så jeg regna med det hadde med det og gjøre, og det fikk jeg rett i. Han ble oppsagt på grunn av nedbemanning i krisen [:(][:(][:(] Han var helt knust og det ble jeg også, hva gjør vi nå da?? En god nyhet tar med seg en dårlig......sukk. Håper bare at eggene mine klamrer seg godt fast så det kan bli en gledelig jul hvertfall.
kryser alt for at du skal få en positiv test. lykke til med rugetida[:)][:)]