stinesin
Glad i forumet
Var jo så redd for smertene jeg hadde i går at det kunne være noe som kom til å være der, men jeg tror kanskje d er luftsmerter jeg.....
hvor hadde dere andre luftsmerter hen? er helt rart har d bak i ryggen der hvor gallen skilles ut og opp i halsen, vong og mer ubehagelig.
trodde man hadde d for d meste i skuldre jeg...
---------------------------------------------------------------------------
har gått seks dager nå og jeg vet jo at ikke alle blir helt bra, har hatt det helt fint til nå, meni dag spiste jeg brunost, eller fløtemysost rettere sagt. lurer på om noen vet om d kan ha vært for tidlig, har erfaring med mat dere har spist for tidlig. eller om jeg bare ikke tåler det.
jeg fikk på en måte litt vondt i galleveiene mine igjen og litt i ryggen, ikke slik som ved et anfall langt derifra men litt midt i magen der anfallet satt og smetene gikk litt opp og ned eller går fremdeles litt opp og ned.
er så red jeg skal være en av de som får like vondt igjen, selv om jeg ikke vet om man kan få like vondt.
jeg har også hørt litt forskjellig ang det å fjerne den.
- man kan få anfall igjen selv om den er vekke.
- man kan få veldig vondt konstant selv om man har fjernet den
- man kan bli verre men stortsett bedre
-det kan være ting m,an fortsatt ikke tåler
noen som har opplevd noe av dette? trenger litt erfaringer og kunnskap om dette...... er jo også bare 6 dager siden de fjernet den så jeg lurte på om jeg kunne ha spist brunost for tidlig rett og slett.
håper på en del svar
hvor hadde dere andre luftsmerter hen? er helt rart har d bak i ryggen der hvor gallen skilles ut og opp i halsen, vong og mer ubehagelig.
trodde man hadde d for d meste i skuldre jeg...
---------------------------------------------------------------------------
har gått seks dager nå og jeg vet jo at ikke alle blir helt bra, har hatt det helt fint til nå, meni dag spiste jeg brunost, eller fløtemysost rettere sagt. lurer på om noen vet om d kan ha vært for tidlig, har erfaring med mat dere har spist for tidlig. eller om jeg bare ikke tåler det.
jeg fikk på en måte litt vondt i galleveiene mine igjen og litt i ryggen, ikke slik som ved et anfall langt derifra men litt midt i magen der anfallet satt og smetene gikk litt opp og ned eller går fremdeles litt opp og ned.
er så red jeg skal være en av de som får like vondt igjen, selv om jeg ikke vet om man kan få like vondt.
jeg har også hørt litt forskjellig ang det å fjerne den.
- man kan få anfall igjen selv om den er vekke.
- man kan få veldig vondt konstant selv om man har fjernet den
- man kan bli verre men stortsett bedre
-det kan være ting m,an fortsatt ikke tåler
noen som har opplevd noe av dette? trenger litt erfaringer og kunnskap om dette...... er jo også bare 6 dager siden de fjernet den så jeg lurte på om jeg kunne ha spist brunost for tidlig rett og slett.
håper på en del svar