*Oppdatert* RUGER!

*ZimileMamma*

Gift med forumet
Da har jeg blitt ruger!
Dessverre var det 3 egg som ikke utviklet seg! [:(] Men det var 1 egg som var 3 delt! [:)]
Så nå ruger jeg på gullegget!!! [:)]

Skal teste 22 september! [:D]

...............................................................................................................................................................................................

Har snakket med sykepleierene i dag, og 10 egg var befrukta, men bare 3 som var bra nok! KAn jo hende det blir noen flere til i morgen, men det er i allefall 3 som kan brukes! [:D]

........................................................................................................................................................................................................

Da var man altså ferdig med uttak for denne gangen, og det ble 13 egg! [:)] Er super fonøyd. Er spent på hva morgendagen vil bringe.

Legen hadde sett på papirene mine, og kommet frem til at jeg bør sette inn 2 egg om ønskelig. Jeg ble gravid ved å sette inn 2, og negativ to ganger med innsetting av 1 egg. Med mindre vi får maaange på frys så blir det 2 egg inn på onsdag! [:)]

blir kjempe spennende [:D]

Lykke til[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Lykke til[:)]

ORIGINAL: snuppis!

Masse lykke til [:)]

Masse lykke til!!!

Å er så spent på dine vegne *ZimileMamma* [:D]
Håper at du får et positivt svar i dag. Du skal bli ruger i dag altså [;)]

Dette var strålende nyheter... Masse lykke til...

Back
Topp