(oppdatert) Oh jeg gruer meg....

Vesle Helmine

Betatt av forumet
Skal på ultralyd klokken 13.00. I motsetning til mange andre, så er jeg vant til å få triste beskjeder se fleste gangene. Så er ganske kvalm og uvel akkurat nå :-(

Det gikk som forventet. Et tomt fosteranlegg :-( Ingenting å se utenom "Det sorte hullet"
Begynner å bli rimelig lei nå. Dett er er min 8 graviditet, jeg har 2 levendefødte barn! En dødfødsel og 5 MA!
MEN, jeg leste noe i sta om at dersom  man har en bakoverbøyd livmor kan det være vanskelig å få øye på et foster? Så får klamre meg til det, å tvinge legen til å se andre plasser neste gang jeg skal på UL. For jeg må selvfølgelig tilbake :-(
Det som er så kjipt er at jeg får så høye hcg målinger, blir så dårlig og übertrøtt!
Nå furter jeg noe alvorlig her, men det får bare stå til!!

Jeg håper det viste seg at du ikke hadde noen grunn til å grue deg denne gang!
Krysser fingrene for dere!

Håper det gikk bra på ul for dere :) 

Hvordan har det gått??

Håper så sannelig at du har fått gode nyheter :)

Krysser fingrene for at det gikk bra!?

hei hei:) Ikke kjekt med negative beskjeder, men håper du ikke hadde noen grunn til å grue deg denne gangen! 

Å nei! Hvor langt skal du være på vei da?

Uff:( Tenker på deg og sender over en god klem:) Jeg sliter med to sa men kan ikke tenke meg hvordan det kan være å oppleve det du har vært igjennom.

Huff, så utrolig trist! Sender deg masse varme tanker, må være helt forferdelig å gjennom dette så mange ganger.

Tusen takk for trøstende ord :-)
Jeg tror jeg er ca 7+6 uker? men kan være kanskje en uke kortere, for jeg har 35 dagers sykluser innimellom.

hmm.dere kan ikke ha det lett:( sender gode tanker.

Men du sa noe om bakoverbøyd livmor... er det håp ift at det faktisk kan være noe der inne?? for hvis du er en uke kortere på vei, er det da vanskeligere å se??

håper ikke jeg spør for mye nå:)

Ja det skal visst være mye vanskligere å se fosteret på ultralyd når man har bakovervendt livmor. Har lest noen historier hvor de først ahr fått en negativ beskjed, for så å oppdage at de har sett på feil plass rett og slett....

håper at det er dette som faktisk er tilfellet da!! jeg regner med at dette ikke er særlig vanlig og at det skjer veldig skjeldent, men jeg ville selv klamret meg fast til det lille håpet som er, selvom det nok er i promille! 

Jøye meg, for en historikk du har!
Men, de har ikke sendt deg på utredning for dette da? Det må jo være noe her som gjør at det ender sånn? Har de f.eks sjekka stoffskiftet ditt?
Uff, idag har du all verdens grunn til å furte og være lei deg. Stor klem!

Jeg skulle på utredning for habituell abort uken etter at jeg fikk påvist graviditeten til datteren min, men da ble det jo ikke så aktuelt akkurat :-)
Jeg danner blodplateantistoffer mot fostret, å det er jo ikke heldig. Men vet ikke om det har noen sammenheng så tidlig i svangerskapet?
Takk for klemmen :-)

Kjære vene for en historie :( håååper og krysser for at det er håp ennå! Klem

Back
Topp