Oppdatert: Noen med blødninger tidlig i svangerskapet som det har gått bra med?

Sara_v

Elsker forumet
MayDay2021
Er 7+0 i dag, og på lørdag hadde jeg en blødning. Det var ca. en time hvor det blødde ferskt blod. Så gav det seg. I etterkant har det kun vært gammelt/brunt blod. Hadde ingen smerter. Skal på UL i morgen, og må stålsette meg litt på svaret jeg får der.

Er veldig forberedt på SA (hatt flere før), men har også et lite håp om at det var en uskyldig blødning.

Noen med erfaringer? Vil både høre positive og negative.

Er 7+0 i dag, og på lørdag hadde jeg en blødning. Det var ca. en time hvor det blødde ferskt blod. Så gav det seg. I etterkant har det kun vært gammelt/brunt blod. Hadde ingen smerter. Skal på UL i morgen, og må stålsette meg litt på svaret jeg får der.

Er veldig forberedt på SA (hatt flere før), men har også et lite håp om at det var en uskyldig blødning.

Noen med erfaringer? Vil både høre positive og negative.

Jeg har hatt en del blødninger dette svangerskapet, så pass at jeg var sikker på at det ikke gikk. Men det gikk bra selv med mange blødning, ikke alle var like store men er nå 3uker igjen til termin så denne gangen gikk det faktisk bra. Hadde selv en blødning i uke 5-7 en gang (det er jo lenge siden så ikke så lett å huske) men da var jeg som sagt sikker på at det ikke skulle gå, så ble veldig overrasket når vi fikk se et lite hjerte på tul.
Hadde det da sånn i fjor at brun blødning/spotting samt friskt blod ikke var like positivt, da det ble oppdaget MA på tul.
Men håper i det lengste at du får en positiv tilbakemelding imorgen når du skal på tul. :)

Hei sara. Jeg hadde to blødninger i svangerskap i 2018, en rundt uke 7-8 og en rund uke 10-11 det var ikkje store mengder blod men var nok til at jeg måtte ha truseinnlegg i noen dager, var hos gyn på tul i uke 9+4 som mente det var noen blodkar som hadde sprengt og ført til blødningen:-) alt gikk bra i svangerskapet ellers, krysser fingrene for at alt går bra for dere denne gangen:Heartred

Hei! ❤️

Jeg hadde to store blødninger i svangerskapet. I uke 5-6 og i uke 8, om jeg husker riktig. Det var såppas at jeg var sikker på at det var spontanabort på gang. Har hatt to SA’er i 2014 så.. Tross blødninger, usikkerhet og tårer, så gikk det helt fint og var nok bare såre og skjøre slimhinner. Resultatet ligger iallefall og sover ved siden av meg i sofaen og er straks 4 mnd ☺️ Jeg dro på ultralyd i uke 8 også for å se hva som eventuelt holdt på å skje.

Med storesøster blødde jeg ikke og alt var komplikasjonsfritt, så det var uvant å gå i et svangerskap med blødninger av og på i starten. Var ganske nervøs hele svangerskapet.

Eg hadde SA med lite blod og ingen smerter i uke 8, og hadde liten blødning uke 4 i neste graviditet som nå er ein sprek 4 åring. Så for meg har det gått begge veier.

Jeg hadde en blødning når jeg var 9+0, det kom en god del og så litt småblødning et par timer. Fikk ultralyd på det lokale legekontoret og de fant et hjerte som slo, men en baby som målte 2 uker mindre enn den skulle (samtidig innrømmet legen at han ikke helt visste hva han drev med). Jeg ble stresset som fy, men prøvde å roe meg med at jeg hadde sett hjertet slå. Vi hadde allerede booket privat TUL noen uker senere.

En ukes tid etter hadde jeg 4-5 dager med gammelt blod. Ultralyden 11+1 viste at alt var i skjønneste orden. Nå er jeg 18+5 og alt står veldig bra til med den lille :Heartred

Håper det går bra for deg!

Blødning uke 6.uke 7. Uke 8. Levende gutt, 12 år gammel.

Blødning uke 15. Levende jente, 9 år gsmmel

Blødning uke 5. Mye. Kramper. Sa.

Blødning uke 7. Og blødning uke 10. Levende jente snart 5 år gammel.

Det var heldigvis en uskyldig blødning (denne gangen). UL viste hjerteslag og en størrelse som var akkurat som den skulle være.

Herregud, så letta og glad jeg er nå!

Back
Topp