OPPDATERT nesing, twinanne, apple:

kate

Gift med forumet
og alle dere andre gravide med prøverørsbarn eller har født prøverørsbarn:
(kan jo nevne mange flere å, babyT, babysyk, vilsågjerne, sarah, ida82 osv....)
Jeg mener ALLE som har nådd målet altså! Prøver å huske alle, ikke vondt ment hvis noen navn er glemt.

Må bare si at jeg synes det er kjempe fint at dere fortsetter å være inne på forumet her!
Dere er like mye en del av jentene her selv om dere har nådd målet deres[:)]

Dere er til stor hjelp og ikke minst inspirasjon for oss!

Håper dere fortsetter å være her inne, følge med på oss, svare på tråder og dele deres erfaringer.

Tuuuusen takk til dere[:)] 

jeg vil ikke at dere skal MELDE dere ut, men at dere har like stor rett til fortsatt være medlemmer her inne, svare på tråder osv....[:)][:D]

Helt enig. [:D]

Signerer denne eg og[;)]

Det er kjempe inspirerande for oss andre som venter å sjå at det går bra til slutt og å få svar frå dåke med erfaring[:)]

Der er og kjempe gøy å følga dåke på veien vidare[:)]

Så søte dere er da, godt å hvite at man er velkommen og ikke en plage[8D]

Nå ble jeg veldig glad jenter, det er jo her inne det er spenendes da og mange ulike sjebner, det er ikke bare å være prøver det kamn føre med seg mye. Depresjon g diverse, vi takler jo ting forskjellig.
Noen er nok mer optimister enn andre, jeg er nok stort sett en stor opptimist selv, men eg har hatt mine nedturer jeg også.

Hm...hva vil jeg eentlig med det jeg skriver nå lurer nok noen på, det jeg mener er rett og slett at det er helt normalt å være trist, optimist , falle litt sammen igjen osv...under prøveperioden...men jenter ikke gi opp. Kate her inne har en strålendes egenskap, hun greier å hente seg opp igjen og tenke positivt og gå nye veier.

Lykke til alle jenter, og dersom jeg kan så vil jeg bidra med fakta og positive ideer på vegen til en liten spire, det er viktig å gjøre ting som får man til å tro at denne gangen funker det, så tipsene kommer etter hvert når jeg ser at det trengs, men greit å ikke kjøre hele løpet på engang, men dette her går bra jenter.

Signerer, dere er noen utrolige herlige jenter som gir oss mye bra feedback!

Må bare si meg helt enig med alt som er skrevet her inne.. Dette er en fantastisk gjeng, her kan man gråte, le, spørre og ja, alt (nesten[8D]) og det er greit. Det er godt å snakke med folk som er likt i løypa som en selv, de som har vært gjennom det, både med positive og negative resultater. Tenk så mye kunnskap som er samlet her inne.. Det er bare å ta av seg hatten for det! Ønsker absolutt alle sammen masse masse lykke til; om det er med AIH, ulike typer prøverør, ventende mødre eller mødre med barn som fortsatt er her. Dere er ALLE helt fantastiske.

Det setter jeg pris på hvertfall! Du er god du Kate[:)]

Jeg svarer kanskje ikke så ofte som jeg ville ha gjort. MEN jeg er inne å følger med på dere framtidige gode mammaer!!!!!! Jeg krysser alt jeg har for dere snuppene!!![;)]

så sjønn du e[:)]

eg må ærlig innrømme det at når eg logger meg på her hver dag så går eg først inn her å sjekker[:)]standar prosedyre[:D]

men eg har tenkt mange ganger om hva andre mener om det, at vi som har "nådd målet" mener om at vi fortsatt "henger" her inne og skriver innlegg............

men eg håper at det går bra eg for eg KLARER IKKE å forlate dette forummet her[:)]

Håper ALLE er enige meg meg her inne om at det er helt topp at dere fortsatt er her inne[:)]

Og det tror jeg nok alle er[:D]

Back
Topp