Oppdatert liste over de gratise gravidpakkene!

Samme her :)
Noen som har fått "hentelapp" fra Rimi og libero enda forresten?? Det har ikke jeg :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Bestilte Rimi-pakken i januar og fikk beskjed at hentelappen kom i posten i ca uke 17, nest siste uka i april (termin 14.mai) :) Den libero-pakken skrev jeg ned dato på PC, ca 2 mnd før termin..?

Last edited:
Jeg fikk hentelapp på Libero i går.
Ventetiden i dag:)

Har vært og hentet apotek-pakkene, og fått smokk fra mam, men venter i spenning på resten

Jeg fikk hentelapp fra Libero i dag :) Den fra Rimi får jeg ikke før uke 15-16, som blir kort tid før termin.
Apotekpakkene er hentet, og flere enn de 4 tror jeg ikke jeg behøver ;)

Jeg har hentet alle de fire pakkene. Hentet Libero i forrige uke. Syntes apotek pakkene var kjipest! Men ser at jeg fikk veldig lite i min Apotek 1 pakke i forhold til andre da :(

Hentelapp på Liberopakken kommer i posten 2 mnd før termin har jeg notert meg.
Så da er det ikke lenge før jeg får lapp :D :D :D

Synes det stort sett er det samme i alle pakkene jeg :smiley-angelic006

På rimi sier de to uker før termin. Håper ikke de mener termindato....

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Tror nok dessverre det ER det de mener. Jeg får ikke hentet ut min før 2-3 uker før termindato. De har noe barnemat i pakkene så vidt jeg har hørt, og da ønsker vel de at vi får dem ferskest mulig.

Samme her :)
Noen som har fått "hentelapp" fra Rimi og libero enda forresten?? Det har ikke jeg :p

Fikk hentelappen i går fra libero, Rimi har jeg ikke sett noe til enda. Tror den er om noen uker...

Sent from my iPad using BV Forum

I dag hentet jeg babybox fra apotek1. Fikk to flasker (1.fra avent og en fra mam) , et par sokker, en smokk, foreldre og barn blad, nursing pads fra avent, to hjertereflekser og noen små stelleting samt noen prøvenbleier fra pampers og bind:) synes de hadde mye finere ting nå enn sist gang jeg var gravid:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp