* Oppdatert* I morgen skal jeg både til tidlig ul og første legetime

bridgemamma

Forelsket i forumet
Jeg kjenner jeg er veldig nervøs for om jeg får se et bankende hjerte på ul. Jeg tror ikke jeg kan være mindre enn 7 uker på vei, som om hun ikke ser noe, er det nok ikke som det skal være... Men jeg krysser alt som krysses kan for at alt er i orden med den lille spiren.

Det er ikke noe i veien med symptomene. Er både superkvalm og har ømme bryster, men slik var det sist gang også, og da gikk det likevel galt...

Jeg håper jeg kan gi dere en positiv oppdatering i morgen[:D]

Jeg er verdens lykkeligste akkurat nå[:D][:D] Fikk se et lite, bankende hjerte på ul. Mål av den lille spiren anslo samme termin, og det mente gyn var et meget bra tegn[:)]

Masse masse lykke til [:)] Det går nok bra skal du se [:)]

Lykke til!

Men man trenger ikke nødvendigvis se bankende hjerte så tidlig... Det gjorde de ikke på meg i forrige svangerskap - kun en fostersekk..

3 uker senere var det et bankende hjerte <3 - MEN - det kan jo ha noe med kvaliteten på UL-apparat også. Legen har et som 'er fra før krigen' som hun sier... [:D][:D]

ORIGINAL: Alvani

Lykke til!

Men man trenger ikke nødvendigvis se bankende hjerte så tidlig... Det gjorde de ikke på meg i forrige svangerskap - kun en fostersekk..

3 uker senere var det et bankende hjerte <3 - MEN - det kan jo ha noe med kvaliteten på UL-apparat også. Legen har et som 'er fra før krigen' som hun sier... [:D][:D]

Da skal jeg prøve å ikke freake helt ut dersom hun ikke ser noe. Takk for oppmuntringen[:D]

Masse lykke til, går nok kjempe fint! [:D] Gleder meg til oppdatering! [:D]

Lykke til med UL, og krysser fingre for at alt er som det skal [:)] du får holde oss oppdatere oss så snart du kan! 

Lykke til i morgen! Krysser fingrene for deg [:)]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Masse masse lykke til [:)] Det går nok bra skal du se [:)]

Takk for oppmuntringer, jenter[:D] Dere er skjønne[:)] Jeg skal være hos gyn klokka elleve, men kan måtte regne med å vente litt. Skal gi dere en oppdatering så snart jeg er hjemme[:)]

tvi tvi tvi i morgen :) går nok helt supert skal du se, vi krysser for det.

oppdatert

Så herlig [:)][:)] Nå kan du slappe av å nyte svangerskapet [:)]

åh, så bra da[:D][:D]
kan du slappe av og nyte resten av tiden[:D]

Back
Topp