*OPPDATERT*Hvordan merker mann...

Leverihåpet

Gift med forumet
Hvordan merker mann at en er blitt overstimulert?
Og hvordan føles det?? (tenkes at det er vondt[&:])

Etter masse halssmerter kom jeg meg til lege.
Viste hovne mandler og tette lunger. Så det er runder mer antibiotika.. SUKK...

Jeg har aldri vært overstimulert, men er blitt fortalt at du får dårlig allmenn tilstand, kan bli kvalm, bukomfanget øker og du går opp i vekt!
Pass på å drikk masse væske hvis du mistenker at du er overstimulert, for å få ut overskudds væske!!

Håper du ikke er overstimulert og lykke til på kontroll i morgen[:)]

Jeg har litt dårlig allmentilstand da jeg måtte holde en pose på fange da vi kjørte en liten tur i butikker. Tilslutt måtte jeg bare sitte i bilen for det var nippen til jeg måtte kaste opp hele tiden. I dag (søndag) er jeg enda kvalm, men det blei bedre på kvelden (i går og satser på det samme i dag). Sliter med vond hals og ingen stemme, og det har jeg hatt i 3-4 dager nå. skal til legevakten i dag.
Klarer ikke ha det slik. I dag er det siste sprøyten før kontroll i morgen så jeg er litt spendt på resultatet.

Kan gyn. fortelle meg om jeg er overstimulert???

Høres ikke ut som om du har det noe godt om dagen[:(]!! Håper virkelig at du blir fort bedre! Og at kontroll i morgen viser at du er bra stimulert!!!
Jeg vil tro at gyn kan fortelle deg om du er overstimulert! Noen annet ville jeg syntes er rart! Men det får du svar på når du kommer på legevakten!!Jeg har som sagt ikke vært overstimulert så kan desverre ikke komme med noen bedre svar!
Ønsker deg mase lykke til, god bedring og sender deg gode tanker!!
Klem[:)]

Back
Topp