OPPDATERT Hvilken test ga positiv 5 d før forventet mens??

julipia

Betatt av forumet
nå er jeg frøken utålmodig. så kvalm at jeg føler jeg egentlig ikke trenger en test....men vil kjøpe en siden.
hvilken brukte dere som faktisk testet positivt allerede 5 dager før forventet mens??
jeg skal ha mandag og tenkte teste imorgen torsdag....

gratulerer til alle dere med positiv test i skuffen;)

Hei dere! Jeg tok test i går morges som var negativ, men trodde helt i dag morges at jeg bare måtte bære på noe - har vært forferdelig kvalm og uggen - MEN fikk mensen i dag morges. Faktisk er det litt greit også, gikk gravid hele fjor sommer og hadde gledet meg til å kunne ta et glass hitvin i år;)
Så prøver i august igjen, jeg!! NYT TIDEN JENTER!!!!

Denne gangen testet jeg tidlig positivt med billigstrimmel fra billige-tester.no[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Denne gangen testet jeg tidlig positivt med billigstrimmel fra billige-tester.no[:D]

[;)] Samme her og så tok jeg en CB dig på kvelden og den ble pos...

Men hørt om RFSU (?) er sikker på tidlig...Ikke vet jeg, men nå vet du det...[8D]

jeg testet 5 daher før ikm, med den vanlige clear blue testen.... fikk svak positiv[:D]

Brukte Clearblue digital, og fikk positiv test på kvelden 5 dager før ikm [:)]

brukte clearblue digital og fikk klar positiv strek 6 dager før IKM. Men he nå begynnt å lure på om eg e lenger på vei enn først antatt[8|]

Men uansett sist eg va gravid brukte eg og den testen 6 dager før IKM og den visste då et veldig klart blått kryss.

Da har jeg testet med clearblue digitalt, fikk svaret ikke gravid.
Jeg kan ikke huske om forrige mens var fredag 30. april eller mandag 3.mai. Så hvis den var mandag er det jo store sjanser ennå.
Er helt utrolig kvalm om dagen og føler meg veldig som da jeg gikk med jenta mi....og det er ikke så lenge siden.....hun er ti mnd nå.

tror jeg fortsatt ligger unna vin - enn så lenge..

Kan rett og slett være at det er for tidlig ja...[&o]

Vent noen dager til og test på nytt...[;)]

Så lenge testen er neg og TR holder seg borte er det jo håp...[:)]

Back
Topp