** oppdatert** ett lite ønske

SpentDesembermor

Forelsket i forumet
nå sitter jeg å venter på TR , husker ikke om det var i går, i dag eller i morgen jeg skal ha, men jeg må være ærlig og faktisk si det at jeg ikke håper den kommer, da jeg har ett sterkt ønske om en ny liten spire :)
jeg hadde veldig vondt i magen for ca en uke siden, nesten som sterke luft smerter. også har jeg litt mens smerter så den er vell på vei.....:( hvis ikke tillhører jeg i dette april forumet :)

Jeg tokk en clearblue i går kveld, men den var negativ :( men har TR har ikke kommet.... kan testen takk feil?

test så vet du det, selvom du skal ha mensen i morgen så kan den jo være posetiv allerede i dag

krysser fingrene for deg

ORIGINAL: PippiLottis

test så vet du det, selvom du skal ha mensen i morgen så kan den jo være posetiv allerede i dag

krysser fingrene for deg

Håper du kommer inn til oss[:)]

det håper jeg også! hvis ikke mensen melder sin ankomst løpet av dagen kjøper jeg en test morgen :D[:D]

ORIGINAL: Nnem

ORIGINAL: PippiLottis

krysser fingrene for deg

Håper du kommer inn til oss[:)]

Velkommen skal du vere[:D]

da tokk jeg en clearblue i går kveld, men ikke gravid :( men mensen har ikke kommet... hmm..kan den ha tatt feil?

ORIGINAL: SpentDesembermor

da tokk jeg en clearblue i går kveld, men ikke gravid :( men mensen har ikke kommet... hmm..kan den ha tatt feil?

Ta en test til om nåkken dager du, viss TR fortsatt ikkje dukker 

ORIGINAL: Lica76

ORIGINAL: SpentDesembermor

Ta en test til om nåkken dager du, viss TR fortsatt ikkje dukker

Kan være at du ikke hadde nok hcg på kveldsurinen. Ta test om noen dager. Lykke til igjen[:)]

kan det være det er derfor den ikke slår ut kanskje???

jeg tokk nemmelig en ny test i går kveld og den var ikke posetiv. men tr har ikke kommet.... hmmm
ORIGINAL: Nnem

Kan være at du ikke hadde nok hcg på kveldsurinen. Ta test om noen dager. Lykke til igjen[:)]

vil ikke gi unødvendig håp her, men jeg testa ikke positivt før idag! 6 dg etter tr =) har hatt neg til nå, bortsett fra en veeeldig svak igår!

ORIGINAL: nonblond

vil ikke gi unødvendig håp her, men jeg testa ikke positivt før idag! 6 dg etter tr =) har hatt neg til nå, bortsett fra en veeeldig svak igår!

da får jeg prøve en ny i morgen tidlig.... syns det er så rart at ikke tr har kommet pluss at jeg er så kvalm...( kan være kroppen spiller meg ett lite puss)

Back
Topp