P Pijah Forumet er livet 23 Okt 2010 #1 Og blir veldig glad for kommentarer.. [:)] Og så må jeg vise dere bilder av de få arkene jeg har.. [8|][8D] og så må jeg legge til at kassa er full nå.... [8D]
Og blir veldig glad for kommentarer.. [:)] Og så må jeg vise dere bilder av de få arkene jeg har.. [8|][8D] og så må jeg legge til at kassa er full nå.... [8D]
P Pijah Forumet er livet 23 Okt 2010 #3 Tusen takk! Men du.. jeg tror ikke jeg har holdt på noe særlig lenger enn deg.. [;)] Har vel bare holdt på et års tid eller noe..
Tusen takk! Men du.. jeg tror ikke jeg har holdt på noe særlig lenger enn deg.. [;)] Har vel bare holdt på et års tid eller noe..
bettand Forumet er livet 23 Okt 2010 #4 ORIGINAL: Pijah Tusen takk! Men du.. jeg tror ikke jeg har holdt på noe særlig lenger enn deg.. [;)] Har vel bare holdt på et års tid eller noe.. Synes du er kjempeflink jeg snuppa, så må nok holde på litt skal jeg bli like flink som deg[;)]
ORIGINAL: Pijah Tusen takk! Men du.. jeg tror ikke jeg har holdt på noe særlig lenger enn deg.. [;)] Har vel bare holdt på et års tid eller noe.. Synes du er kjempeflink jeg snuppa, så må nok holde på litt skal jeg bli like flink som deg[;)]