Oppdateringen dere har ventet på

Ja da kommer oppdateringen dere har ventet på. Vi var som sagt på ul i dag og det viste seg å være 2 der men den ene var desverre død, den var vel 12 uker så er vel den siste uken den har dødd da...
Men ukene stemmer så jeg er 15 uker på vei og fosteret er jo 13 uker ca så det er jo ikke så lenge siden nr døde da...

Oj, fikk frysninger jeg nå... Hvordan går det med deg? Godt å høre at det var en sprell levende baby inni der hvertfall. Får du ekstra oppfølging resten av svangerskapet da?

Ikke noe kjekt å lese. Håper det går bra med deg og at du får oppfølging fremmover slik at du føler deg trygg.

Har tenkt på deg i hele dag. Det va både gode og dårlige nyheter! Håper det går bra med deg! <3

Håper det går bra med deg.. <3 Er jo utrolig trist, men godt den andre har det fint.
Vet ikke om det er stygt/ufølsomt å spørre, men hva skjer med den babyen som ikke har overlevd? Blir den der til fødsel?

Håper det går bra med deg.. <3 Er jo utrolig trist, men godt den andre har det fint.
Vet ikke om det er stygt/ufølsomt å spørre, men hva skjer med den babyen som ikke har overlevd? Blir den der til fødsel?
det lurer jeg også på?
men utrolig bra at den andre babyen er i storform da:)

Takk for all omtanken jenter :) Det går opp og ned :( Er lei meg enda og blir nok å være det en stund, men skal ikke la det ødelegge gleden over den som er igjen inni er og lever i beste velgåenede :) Håper på oppfølging og så håper jeg at jeg kommer tidligere til oul enn den 18 og håper på flere ul om det er mulig. Men den lille som er død var nok så syk at den ikke var levedyktig. Men det var godt og få bekreftet at det var 2 der inne siden vi ble så usikker etter jm besøk i forrige uke. Og jeg og sambo er nå enda mer sikker på at det var 2 hjertelyder vi hørte. Jeg er jo 15 uker på vei og fosteret er 13 uker, og den som døde var 12 uker så da må det jo ha skjedd den siste uken.. Sambo sa så fint i går at vi er 3barns foreldre, til snuppa(er bare stefar men har tatt henne som si) og den i magen og en i himmelen <3

Back
Topp