Oppdatering

Høstmor

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Tenkte jeg skulle oppdatere dere litt, har fryktelig lyst og lese og kommentere det dere skriver men orker ikke så mye akkurat nå- men jeg kommer sterkere tilbake:)

Ble jo som dere kanskje husket lagt inn på sykehuset på mandag med ekstrem svangerskapskvalme, og her holder jeg til enda- får 3 liter veske hver dag, og om jeg ikke begynder og klare og holde på noe snart må en vurdere cvk kateter og næring gjennom det. Men jeg håper jo at vi slipper det.

Det jeg egentlig vil frem til er og si at dersom dere sliter mye med kvalme så er det bedre og mase en gang for mye enn og gå på reserver hele tiden etterfulgt av et sykehusopphold. Jeg hadde ikke en lege som tok meg på alvor til tross for et vekttap på 8kg, men etter støtte fra dere ringte jeg jordmoren i kommunen som la meg inn tvert. Var ekstremt dehydrert.

Så pass godt på dere selv,det er godt og ha muligheten for hjelp om en trenger det, for all del, men vi kjenner kroppene våres best og kjenner når det er i ubalanse.

Ønsker dere en fin tid fremmover og gleder meg til og bli så kvikk at jeg klarer og lese meg gjennom innleggene her, har blitt noen siden mandag[;)]

God helg (på forskudd) til dere alle sammen[:)]

Stakkars deg, så slitsomt. Godt du har kommet deg inn på sykehuset og får god hjelp. Lykke til og bedring. Ta vare på deg selv og den lille!

Uff..Vet hva du mener!! Har vært ekstremt kvalm de siste 3 1/2 ukene... Gått ned ca 5 kg nå! Tirsdag vurderte jeg meg selv som dehydrert (klarte såvidt å gå opp trappen og på do - for jeg skalv og hadde ingen krefter i kroppen), men tenkte jeg skulle se det an til onsdag.. Onsdag klarte jeg å holde på litt mousakka og et glass saft, og formen var stigende igår kveld.

Idag har jeg spist et rundstykke, og (pitte)litt middag + litt saft. Og fått akupunktur. Har klart å holdt på alt idag. Skal til ny akupunktur imorgen, og har tro på det.. (får det av ei jordmor).

Håper formen din snart er bedre og at vi snart er friske og kan kose oss med svangerskapet[:)]

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

Huffda....stakkars deg som er så plaget med kvalme!! [:'(] Godt at jordmoren din tok deg på alvor da...merkelig at ikke legen din tok tak i det når du har hatt et vekttap på 8 kg!!
Håper du kommer deg til hektene snart, og kan komme hjem igjen [:)]

ORIGINAL: malone

Stakkars deg, så slitsomt. Godt du har kommet deg inn på sykehuset og får god hjelp. Lykke til og bedring. Ta vare på deg selv og den lille!

ORIGINAL: malone

sykemeldt ut neste uke pga hyperemesis selv, føler veldig med deg som er innlagt, du har vært sinnsykt uttørka når du har gått ned så mye så det er veldig bra du fikk hjelp!

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

Huffda....stakkars deg som er så plaget med kvalme!! [:'(] Godt at jordmoren din tok deg på alvor da...merkelig at ikke legen din tok tak i det når du har hatt et vekttap på 8 kg!!
Håper du kommer deg til hektene snart, og kan komme hjem igjen [:)]

sign. Tåpelig at man skal måtte "kjempe" til seg behandling. God bedring!! (om man kan si det sånn [;)])[:)]

Håper du blir bedre snart, godt jordmora tok deg på alvor!! GOD BEDRING fra kvalmen!![:D]

masse god bedring til deg!!
håper det gir seg snart da!

klem

Back
Topp