Oppdatering!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Ingen mens... negativ test!!!

Når skulle du hatt den???? Krysser fingrer og ben for deg [;)]

Det er jo fortsatt håp da siden mensen ikke har kommet [:D]

TTR skulle vært her på onsdag

Da kan det vær at du er for lite på vei at den slår ut [;)]

heilt sikkert for tidlig enda[;)]

Det va da som svarte... [&:]

Drar bort i helga, drar om ikke så alt for lenge til det såkaldte sommerhuset i Risør. Så det blit ikke forum på meg i helga...men bare du å fortsett å hold meg oppdatert på SMS du [;)]

Blir skikkelig skuffa på sine vegne om det er no lureri & fanteri på gang fra den sabla tanta!!
Men jeg har trua på Tammis...så tanta SKAL være på mars nå...hehe!

Kos å holde kontakt med deg [:D] *go jenta*

Du får ha ei super duper helg vennen, så snakkes vi!

Klem fra Kathrine

Tante er langt bort, her er det bare babyer[:D] Jeg klarer ikke å gi opp håpet.. Ny test på søndag.. [:D]

eg får nok ikkje lov å gi mi "tante" til tammis...kven kan ta over mi tante då?? [&o]

Har du spurt om lov da? Det skader jo ikke å høre[:)] Tammis sa at det gjaldt ALLE som var prøvere..

tror eg får sende ho ein anna vei eg[;)][:D]

Her kommer det noe fargelagtutflod nå, men for ca 1,5 time siden, men så sovna jeg litt og det har ikke vært noe etter det...

Noup føler ikke noe smerter eller noe i dag...

Men puppene har virkelig begynt å vokse... Og de er ømme som pokkern, men det blir de når jeg skal ha mensen å så det tar jeg ikke som noe tegn..

Æ håpe bare så inderlig at d har klaffa for dæ no! Glede mæ til d e din tur å ha en mage som hoppe opp og ned av sæ sjøl[:D]

ÅHHH jeg gleder meg så til det skjer noe snart her inne...
Gynekologen ville sette meg på 3 tabletter hver dag i 5 dager neste gang, men når jeg sa jeg var mye kvalm så ville han ikke alikevel...

Pergotime... Han mente kvalmen og alt det andre av plagene kunne komme av pergotimen... Derfor synes han ikke det var noe okey at jeg skulle ta mer... Dessuten fikk jeg jo el med 2 tabletter om dagen...

Back
Topp