Oppdatering!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Tok negativ test på mårran i dag... Forsatt ingen mens har kommet!

Jeg ringte min gynekolog og han mente at jeg skulle vente en uke med å teste igjen. det kunne enda være tidlig... Så var det dette med kvalmen da, om den ikke ga seg så måtte jeg ta kontakt med legen min...
JAJA får bare vente da...

Han mente videre at vi kunne ha tukla så mye med hormonene med disse pillene at mensen blei litt sein... JAJAJAJA

Det var da som pokker[&:]
Håper det blir positiv om en uke da[;)]
Lykke til uansett[:D]
*klem*

Kan jo håpe det da...

krysser fingrene for deg Pastella......*heia heia heia*

Hei vennen!!

Synd du ikke fikk det positive svaret i dag, men jeg har ikke mista trua altså!! Krysser fingrene for at det bare var litt tidlig!

Skal sende deg masse tanker i helgen. Gleder meg til å høre positive nyheter når du tester på nytt om en stund!

Klemmer fra M

Åååh.. Må vi høre etter da? En uke hørtes faktisk utroooolig lenge ut.. *tvinnetommeltotter*

ikke fått mens du heller nei, ikke jeg hell.. hmm.. hvor er hun da mon tru? skjønner liksom ingenting jeg. må egentlig bare ta en dag om gangen jeg, fordi jeg vet ikke når hun dukker opp nå når det har egentlig gått over tida. jeg hadde jo bare neg el tester da jeg testet å, men kan jo hende jeg hadde rask stigning og nedgang da, derfor ble det ikke målt.. nei, vi får se! lykke til alle dere andre som venter i spenning[:)]

Takk for støtten alle sammen!!!
Men jeg lurer nå på om toget har gått... Desverre

KA FAN? Me den der negative holdninga kan du bare sette dæ på d jævla toge.. Her e d HÅP til blode eventuelt sprute! VI GJER IKKJE OPP!!!

Okey da linda skal være mer positiv, men jeg er vel mer realistisk når jeg trur at den kommer når det begynner å farges nedi der...

Det er godt dere føler det... Jeg håper jo at det snart skjer noe jeg å.... vil ha vil ha

Back
Topp