oppdatering..

diddle

Betatt av forumet
Er nå kommet hjem fra sykehuset etter ul på fredagen! Vi trodde at det skulle bli eggløsningsprøyte på lørdag, og uttak på mandagen, så derfor hadde vi ordnet med hotell og div. over helgen, men så var ikke eggposene store nok til det! Lang reisevei har vi også....! Ble både skuffet/sint og lei meg.......eller rettere sagt vi ble det begge to![:'(][:@]
Jeg hadde tre eggposer i v.eggstokk, og fem i h. eggstokk. Men de var bare 12mm ca, så nå skal jeg gå på sprøyte t.o.m. søndag, og så er det å dra på ny ul på mandag.....[:-]
Jordmoren trodde at det mest sannsynlig ble uttak på torsdag, men kunne bli før også...[:D]
Så nå venter jeg bare på at det skal bli mandag, er kjempespent på hvor store de er blitt, og om det kommer flere til.....Håper inderlig at de er store nok på mandag, slik at jeg kan få uttak allerede på onsdag[:D]

Et spørsmål: Er det noen av dere andre som har hatt det lignende? Og merket dere da om eggposene vokste?strekksmerter? Og hvis dere hadde det likens som meg, vokste eggposene nok på bare to dager?
Har jo liksom bare vokst så lite på 8 dager med sprøyte, hvordan skal de da klare å bli store nok på bare to dager ekstra??
(jordmoren sa at eggposene ville gjerne poppe ekstra ut når de førsta var kommet til den størrelsen mine er nå, men vil gjerne høre fra noen med egenopplevd erfaring...[:D]

Så ergelig da, men dere få jo flyttet hotelldagene da. Men dritt er det siden dere var innstilt på mandag.
Håper ul på madag gir bra resultater og at dere får uttak torsdag.
Krysser fingrene for dere... Spendt på resultater....

Klem

Håpar ul på man visar bra resultat og at du får uttak ons/tors. Det er heilt normalt det å måtta gå på sprøyter nokre dagar til etter fyrste ul. Det måtte eg og på dei to fyrste forsøka mine.

Skjønner dere ble skuffet, men håper det hjelper masse med 2 ekstra dager på sprøyte[:)]

Tvi tvi! [:)]

Off ja skjønner at du er skuffa nå![:(][:@][:'(] Får virkelig satse på at det går som forventet fremover! Lykke til[:D]

Back
Topp