Oppdatering

x1xPastella

Forumet er livet
Siste ukene har vært stressende..

Fikk kniven på strupen av ny arbeidsgiver; "begynn 1 mnd tidligere enn det du i utgangspunktet ikke kan, eller så får en annen den jobben"... Hva gjør man da? Joda man ringer til nåværende arbeidsgiver og ber om nåde. Heldigvis var de så hyggelige at de slapp meg 1 mnd tidligere... De ønsket meg bare lykke til å fikk en knall sluttattest...

Men så var det flyttinga da og økonomien... Vi skal flytte LAAAAANGT og skal kjøre bil... Men det går vel på ett sett... Sted å bo er enda ikke ordnet, vi kunne få leie en leilighet på 43 kvm og 1 soverom, men vi har 2 barn annenhver helg så det blir knapt og så til 5600 kr pr mnd var vel drøyt...

Har mer eller mindre bestemt oss for å vente litt med denne prøvingen for en periode. Det er ikke noe vi gjør for ikke å bli gravid, men det er ikke noe vi nå tenker masse på... Tar nok pergokurene som jeg skal, men lar det nok stå seg bi...

Kan være at jeg er så kald om dette nå fordi jeg har vært så grusomt sjuk i 1 uke at jeg ikke orker å skal sette kroppen ut for noe så stort... Feberen har sitti i kroppen nå mer eller mindre en uke og var hos legen på fredag og fikk beskjed om å dra hjem å vøre sjuk for det er bare virusinfeksjon... Og pga dette så har jeg ikke orka sex en gang og jeg skal visst ha el den uka som var... Fikk i tilfelle ikke brukt den nei...

Er for tiden veldig øm i brystene forresten også... Men det kan jo være sjukdommen det for jeg er jo forferdelig om på hele huden pga denne teite feberen...

Uff dette blei langt med mange frustrasjoner, men...
 
Hei Pastella[:)]

Først må jeg gratulere deg med ny jobb[:)]
Skjønner at du har mye å stri med nå, sykdom,dyr leilighet osv.... Men ordner seg nok snart
skal du se... Plutselig sitter spiren der når dere minst venter det[;)]

Lykke til med flyttingen (noen her inne ble gravide når de flyttet, så det er kanskje det som skal
til, hehe[;)]), og håper du fortsatt er å finne på forumet her[:D]

Goklem fra meg[:)]
 
Jeg er nok tilbake etter flyttingen, flyttingen skjer om 1,5 uke, akkurat i ikm perioden så jeg gleder meg ikke akkurat til det da....

Takk for omtanken
 
Godt å ha et sted å få ut frustrasjonen. Du virker ikke kald, men litt sliten kanskje? Vært mye for deg med ny jobb, sykdom og flytting. Vil tro alt ser litt lysere ut når dere får kommet i orden! Lykke til, klem fra Pebbles
 
Vi prøvde i 1 år å bli gravide. I april pusset vi opp ny leilighet og flyttet. Bestemte oss for ikke å prøve den måneden. Og vips, plutselig venter vi tvillinger i januar[:D]. Lykke til med ny jobb og flytting[;)]
 
Takk for omtanken! er kanskje litt sliten ja... Ikke moro å være sykemeldt når det bare er noen få dager igjen før jeg slutter 1 mnd for tidlig...
 
ORIGINAL: Hanne79

Vi prøvde i 1 år å bli gravide. I april pusset vi opp ny leilighet og flyttet. Bestemte oss for ikke å prøve den måneden. Og vips, plutselig venter vi tvillinger i januar[:D]. Lykke til med ny jobb og flytting[;)]

Ha ha Hanne79, kanskje det er løsningen for oss også, og skru av lyset om kvelden?
 
Hyggelig å høre Hanne! Vi må ha litt hjelp for å bli gravid vi da... for jeg har ikke EL... Så jeg har ikke så mye tru på at det plutselig skjer...
 
lykke til med alt, pastella[;)] blir 1 løsning på til syvende og sist[:)] kanskje det er 1 ny leieboer hos deg[;)] god bedring og lykke til[;)]
 
Takk for et hyggelig innlegg!!! Begynner ikke den nye jobben før 6. september. Det er en jobb som ikke er ulik den jeg har i dag, men med noe mer ansvar og så er det bare et vikariat fram til desember i første rekke... Har jobbet på det stedet før, men som noe annet... Vil da ikke bli gravid akkurat når det blir utlyst stillingen osv... Men det går sikkert bra...

Er bare forferdelig sliten og blir da automatisk negativ...

Vi har muligheten til å bo hos familie så vi kommer nok til å gjøre det i første delen...
 
heihei Pastella[;)]
Gratulerer så mye med ny jobb! Hva slags jobb er det? Jeg er fra Tromsø å jeg trives kjempe godt her, håper dere også vil gjøre det[;)] Dyre husleier florerer det a her, et av landets verste, men visst dere har muligheten til det så vil jeg råde dere til å bo på kvaløya.. Der får dere store, flotte leiligheter til under den prisen du nevnte! Er du gammel forresten? Du sa at du ikke hadde EL, tar du noe for det? Jeg har ei venninne som ikke har det å hun tar metformin (sukkersyketabeletter faktisk) Først hadde hun takket nei når hun fikk tilbudet av legen, men når hun hadde lest at 8 av 10 kvinner som ikke ha EL hadde blitt gravid etter den kuren, så hadde hun startet likevel.. Ville bare si d itiiilelle du ikke visste det.. Lykke til med alt! Klem fra Linda[:D]
 
Hei skal bo og jobbe på kvaløya!!! Stortrives der fra før jeg... Har bodd der i 4,5 år så... Vil ikke ut med hva jeg egentlig er for det er ikke mange som er utdannet det og lett å kjenne igjen...

Kanskje vi sees en dag???
 
Hei, Pastella! Gratulerer med ny jobb,lykke til med både den og flytting og ikke minst-god bedring [:)] Klemmer fra meg [:)]
 
Takk skal du ha lisa79!!! [:D]
 
Back
Topp