oppdatering

glad laks

Andre møte med forumet
Vel, nå har jeg nettopp ringt Haugesund! De var heller ikke sikker på hva det kunne være... Jeg har ikke blødd så masse og det har kun kommet en klump.( men den klumpen lignet litt på et emryo) Jeg har heller ikke hatt mage smerter. Jeg har hatt spontan abort før og det var driiiit vondt. Jeg har fått beskjed om å ta en ny test på onsdag og så ringe tilbake til Haugesund.... Håpet er i hvertfall ikke ute, men vi er instilt på at vi har mistet spiren. Det har vært mye tårer denne helgen[&o].

uff dette må væra forferdelig vondt og vanskelig.. Men håpet er absolutt ikkje ute. Godt å høyra at du ikkje blør så masse og ikkje har vondt.

Sende deg mange gode tankar og krysser alt for at dette går bra.

Huff. Håper at det er en liten en som klore seg fast for harde livet! Skal så absolutt kryssa fingrane for dåke fram til onsdag!! Håper at testen framleis vil visa positivt!

Forstår godt at det er komt en god del tårer denne helga, prosessen er jo tøff den!! Hadde nok grått mange bitre tårer eg også. Sjansen er jo der for at eg kansje vil måtta ty til tårer også. Er jo ingen garantiar for at eg blir gravid på denne måten.

Alt ein kan gjer er å håpa!

Gode klemmer til deg snuppa!![:)]

men VIST du har en sa no, så kan jo testen alikevel være positiv på onsdag!!!!!!!!!!!!

hadde eg vært deg ville eg ha ringt ett legekontor for å få tatt en blodprøve i dag og en på onsdag for å sjekke hcg nivået.

ORIGINAL: VilSåGjerne

men VIST du har en sa no, så kan jo testen alikevel være positiv på onsdag!!!!!!!!!!!!

hadde eg vært deg ville eg ha ringt ett legekontor for å få tatt en blodprøve i dag og en på onsdag for å sjekke hcg nivået.

Helt enig her,. HCG sitter en stund i kroppen. Det enste trygge er å se hvordan verdiene er med en blodprøve, og samtidig ta en til etter den første etter 48 timer. Slik at man ser at verdiene går opp slik det skal.

Jeg har nå tatt en blod prøve hos legen i dag, og skal ta en ny på onsdag for å sjekke hcg nivået i blodet.( om hcg er stigende eller synkene) Da tror jeg at vi vil få en peke pinne om hvor landet ligger! Er det noen som vet hva som skjer videre dersom jeg har mistet? Har et egg til på frys....

ORIGINAL: glad laks

Jeg har nå tatt en blod prøve hos legen i dag, og skal ta en ny på onsdag for å sjekke hcg nivået i blodet.( om hcg er stigende eller synkene) Da tror jeg at vi vil få en peke pinne om hvor landet ligger! Er det noen som vet hva som skjer videre dersom jeg har mistet? Har et egg til på frys....

det var godt å høre at du har gjort det[:)] det er det beste for deg...... blodprøver e d beste.......

da skal eg no begynne å krysse det som kan krysses her for deg[:)] ALT

stor klem fra meg

ORIGINAL: snuppis30

Jeg håper at dere har ikke mistet spiren og jeg krysser fingra mine for dere [:)]

hei. har selv gått igjennom dette, først en liten blødning så stopp. fikk så en positiv test og fikk blødning dagen etter. så for våres del gikk det galt[:(]dette skjedde i oktober. fikk 6 egg på frys, klarer et fryseforsøk før jul[;)]ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at hcg stiger[:)][:)]klem...

Back
Topp