Oppdatering!

jente80

Forelsket i forumet
Det er nok ikke alle her som vet hvem jeg er,men kommer med en liten oppdatering til dem som husker meg!Jeg har hatt 3 neg forsøk på riksen,skulle til danmark og ha mitt 4.Alle sprøytene var hentet og jeg ventet på mensen for å begynne.Den kom aldri-ble gravid på egenhånd[:)]Gleden ble kortvarig,begynte og blø og legen fant ikke noe foster på ultra.Ble sendt på akutten for de trodde jeg var gravid utenfor livmoren[:(]Da jeg våknet etter operasjonen fikk jeg vite at det var en ma,de fant det døde fosteret.Det har vært en jævli sommer,sliter ennå med og komme over tapet.Idag tok jeg kontakt med nordica i danmark,skal ha forsøk der i oktober!Så nå har jeg iallefall litt positivt og se frem til!!

Det var godt å høre fra deg igjen, godt å lese at dere er igang igjen snart.
Denne gangen funker det for dere, jeg krysser fingrene alt jeg kan for deg vennen.
Jeg hvet hvordan det har vært for deg, har hatt en SA selv med tvillinger for snart et år siden. Det var tungt og veldig leit. Sender over noen støtte klemmer til deg og mannen. Lykke til begge to[;)]

Å nei så utrulig trist[:(] Kan ikkje tenka meg kor tøft dette må væra..

Godt å høyra at du er klar for å starta opp igjen i haust. Håpar alt lykkes for deg denne gongen.

Masse lykke til[:)]

Hei. [:)]
Så godt å høre fra deg, tenkt masse på deg.
Godt å lese at dere skal igang igjen snart. 
Krysser alt som krysses kan for deg.

Stor klem.  

Tror ikke jeg husker deg, men vil sende deg en stor klem. Uff! Så trist! Håper det føles noe lettere etterhvert, men savnet og sorgen vil jo være der lenge. Ønsker deg lykke til med neste forsøk! Starter snart jeg å! Måtte det lykkes for oss begge to!!

Uff, for en trist historie[:(][:(][:(]

Men håper det kommende forsøket kan gi dere toppen av lykke! Det har dere virlelig fortjent.

Masse masse lykke til!

Jeg husker deg godt! Fikk vondt i magen da du fortalte hva som hadde skjedd sist jeg "så" deg her inne... Krysser alt jeg har for at det ordner seg nå!
Klem!

ORIGINAL: * Bobbo *

Hei. [:)]
Så godt å høre fra deg, tenkt masse på deg.
Godt å lese at dere skal igang igjen snart. 
Krysser alt som krysses kan for deg.

Stor klem.  

Back
Topp