Oppdatering

Stine sin mamma

Forelsket i forumet
Begynner å bli en stund siden jeg har vært med over lengre tid og tenkte jeg for moro skyld kunne skrive inn hvor mye Stine her vokst frem til 4 mnd kontroll:

Født 11.02.06, vekt 3760 gr og lengde 50 cm
Nå på 4 mnd kontoll var hun 8040 gr og 65,5 cm

Hun har gått opp 4280 gr og strekt seg 15,5 cm fra hun så dagen lys og til nå!!!

Så søt da, og så mye hår [:)]

Hun er nesten like stor som tulla mi var på sin 4mnd kontroll da. God å ta i [;)][:D]

Ja, hun er skikkelig go' og rund. Har til dårligere tider [:)] men, det renner nok av etterhvert som hun begynner å bevege seg mer. Og litt skal de jo ha disse nurkene.

Vi har fått mange komentarer på håret hennes. Jeg syns hun blir så fort stor når hun har så mye hår. Har liksom ikke vært helt baby [:)]

Men, med eller uten hår, jeg syns alle babyene her inne er virkelig søte små barn. Vi har jammen vært flinke alle som en.........

ORIGINAL: Stine sin mamma

Jeg syns hun blir så fort stor når hun har så mye hår. Har liksom ikke vært helt baby [:)]

Ja, sånn tenker jeg også. De ser ikke helt baby ut med masse hår, nei. Første jenta vår hadde også mye hår, men ikke så mye som Stine da. Men de er jo så søte da...og de er jo så søte når de blir ordnet på håret med strikk og spenner i håret i den alderen.[;)]
 Smelt

Back
Topp