Oppdatering!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Hei jenter!
Hvordan går det med dere nå da?
Nå har vel den første "forvirringen" ved å bli mamma lagt seg?! hihi... Ammetåka sitter vel godt fortsatt.. (ihvertfall her...) men man har kanskje fått litt mer rutiner på ting og blitt bedre kjent med den lille!! Ting har falt mer på plass og blir ikke så lett stressa i alle situasjoner?

Her har jeg det ihvertfall mye bedre!!! Har lært Thea å kjenne, så jeg føler jeg vet hva hun trenger når hun gråter eller før hun gråter! Begynner å få inn litt mere rutiner og hun tøyer selv leggetiden! Deilig! Så nattesøvnen har noen netter blitt på 6-7 sammenhengende søvn! og det er jeg selvfølgelig kjempe fornøyd med!
Ellers trives jeg bare mer og mer med å være mamma! Nyter hver sekund jeg er sammen med Thea! Hun blir kost med så mye at jeg er redd hun nesten blir bortskjemt.... !

Herregud å glad jeg er i snuppa mi!!!!!
Utrolig at man kan ha sånne følelser for et lite menneske!

Uansett jenter så gjør dere en super jobb!! Dere er alle super mammaer!! Flinke er dere! [:)]

åja, er det ikke herlig når de begynner å legge merke til ting rundt seg og gi oss respons når vi snakker til dem!!!! å det varmer godt å se dem smile når de kjenner deg igjen!!!
Herlig følelse!!! [:)]

Jeg er helt enig med dere, helt utrolig hvor glad man kan bli i et annet menneske. Mer og mer for hver dag![:)]
Vi er superheldige som har fått friske, fine barn!
Her er vi også i siget på rutiner. Det er veldig godt når en vet litt mer hvordan dager, kvelder og netter blir. -ikke at hver dag blir en overraskelse[:D]
Må si jeg har fått et annet syn og en annen respekt for "mamma-yrket" etter jeg ble mamma selv. Det er jo den viktigste jobben i verden[:)]

ORIGINAL: Lisee

Må si jeg har fått et annet syn og en annen respekt for "mamma-yrket" etter jeg ble mamma selv. Det er jo den viktigste jobben i verden[:)]

Ja, det er jeg enig i!
Også har jeg skjønt hvordan foreldrene våre føler for oss!!

Enda etter 3 barn er jeg like forbauset over hvor gla man kan bli i disse små menneskene.
For ikke å snakke om at det faktisk blir ett lite menneske av en liten tur i senga hihi!
Er som nyforelsket vær dag jeg [:D]

Også har jeg skjønt hvordan foreldrene våre føler for oss!!

Signerer den! Helt ufattelig hvor glad jeg er i de 2 jentene mine, det er da det går opp for meg hvor glad mor og far er i meg!

Går veldig fint her også! Liker veldig godt den perioden Linnea er i nå. Blid og fornøyd og magevondten er borte vekk!
Hun krever en del mat på natta enda, og det går som regel ikke mer enn 4 timer mellom hvert måltid. Men det er helt greit.. Hvis jeg vil kan vi godt ligge å dra oss til 10- 11 på dagen i senga vi, så her er det mye kos [:D]
Føler ikke at jeg er underernært på søvn og føler meg absolutt ikke sliten hele tiden. Trodde det skulle være mye "verre" å ha barn jeg. Innbilte meg at jeg kom til å sovne over alt hvis jeg fikk sjansen til litt søvn! [:D]

Vi koser oss masse og ler og prater sammen hele tiden! Men jeg er også så heldig at hun liker å sove mye på dagen, så da rekker jeg mye annet! [:)]

Nei det å være mamma er helt fantastisk og jeg storkoser meg! Både pappa`n og jeg snakker ofte om hvor heldige vi har vært som har fått så nydelig og perfekt jente! [:)]

Det går kjempefint her også, vi storkoser oss[:)]

Er så herlig nå når han følger litt mer med, får liksom litt mer kontakt, han ler og smiler stort sett hele dagen[:)]

Og på kvelden legger han seg mellom klokka 9-10 og sover til åtte på morran, det er såååå deilig[;)]

Han er kjempeflink å ligge på gulvet , ligger der og "prater" med lekestativet sitt he he[:D]

Helt kjempefantastisk å være mamma, koser meg bare mer og mer for hver dag som går, jeg er veldig glad i den lille mannen min[;)]

hei  hei. her går det også kjempebra. herlig å se at ett lite barn som kan være så snill,blid og god hele dagen. føler meg kjempe heldig som har fått en sunn og frisk gutt. han liker veldig godt å ligge på gulvet å trene både på mage og på ryggen,og har blitt kjempeflink til å holde hode. på kvelden legger han seg i 8-9 tiden,og i natt sov han til 9 imorgest. å være mamma er herlig,og vi nyter vær dag,og vær solstråle som skinner- godt å høre at det går bra med dere andre også. neste mandag skal vi på 3mnd kontroll. å da er mamma spent om hvor stor  gullet har blitt.

Er så enige med dere alle sammen. Livet er hærlig!! Det å ha fåt et lite gull er det beste i hele verden:) Vi stor koser oss og nyter hver dag. Er veldig godt å ha fått litt faste rutiner å forholde seg til.

Helt utrolig at det er mulig å være så blid og gla hele tiden. Vi er bra heldige alle sammen som har fått muligheten til å oppleve noe så stort!!

Back
Topp