Oppdatering

Bkno0620372

Andre møte med forumet
hvordan føler dere dere ? Syntes dere det begynner bli tungt ? Livet i magen? Kjønn?

Jeg er 25+5 og syntes alt er topp enda Begynt å få råmelk i brystene og er mye liv i magen, slik at vi kan se det utenpå! Har enda ikke lagt på meg i kilo, så har vell bare gått ned da! Men skal vell ikke klage på det !
Korsryggen er noe vond og sover dårlig om nettene da Jwg føler ingen stillinger er behagelige :) er ei jente jeg har i magen ❤

Jeg er 25+4, og synes formen er bra foreløpig! [emoji4] Koser meg med magen og med å kjenne masse liv [emoji173]️ Synes han har blitt sterk inni der!

Jeg kan ikke løfte noe særlig, for da kjenner jeg det i bekkenet. Så prøver å begrense bæring og opp/ned bevegelser med den kommende storesøstra så mye som mulig. Så lenge jeg gjør det fungerer bekkenet bra, og jeg kan trene og gå turer uten å få vondt [emoji4] Sover stort sett bra nå. Er oppe og tisser en gang i løpet av natta, men med så dårlig blære som jeg har er jeg fornøyd med det [emoji85] Har en gutt i magen [emoji170]

Så koselig med slike oppdateringer, da! :D Kjekt å lese :)

Jeg er 29+1 og det begynner å bli tungt i den grad av dårlig nattesøvn... Masse liv i magen! Lillesøster er en skikkelig akrobat, både i tide og utide [emoji85]

28+0 med lillebror i magen. Mange fysiske begrensninger på jobb og hjemme pga bekkensmerter:shifty: Synes det er et ork å gå gravid , så glad jeg er inne i siste etappe:p Jobber bare 20% nå. Lillebror er en aktiv akrobat som herjer mest på kveldstid:pLite nattesøvn de siste ukene. Skal på ny UL denne uken for å se om morkaken har flyttet seg opp, da den lå delvis foran livmormunnen på OUL. Ellers er jeg snart ferdig med alle julegavene, slik at jeg i desember kan fokusere mer på å bli klar for den nye babyen:rolleyes: Bruker også så mye kvalitetstid som mulig med jenta mi på 2,5, ettersom jeg vet mammatid blir en mangelvare fra februar av:D

Er 25+ 2 på vei med en guttebaby og begynner å bli tungt og vanskelig å bøye seg/reise seg som normalt, løfter jeg litt tungt kjenner jeg det presser i magen, skikkelig ubehagelig følelse. Kjenner liv hver dag nå, også utenpå og både når jeg står og sitter, begynner å merke at det bor noen inni meg for å si det sånn :P Bekkenløsning kommer og går og noen dager gjør det vondt å sette seg ned, ligge på ryggen kan også gjøre ganske vondt..
Halsbrann har også begynt å melde seg :/
Men ellers er formen bra :D

Er i midten av uke 28 nå. Kjenner det begynner å bli litt tyngre, mer sliten i kroppen. Har fått endel vann i kroppen spesielt i føttene og hendene som er litt slitsomt da skoene blir for små [emoji23] Det e ei aktive jente i magen[emoji173] som ikke skal la meg få nattesøvn. Da hun er veldig aktiv om natten og i tillegg mye kynnere. Magen begynner å bli stor synest jeg [emoji28][emoji7]

Jeg lurer på.... Har dere begynt å springe mye på do igjen? For det gjorde jeg i denne perioden :P

Vel... jeg vil jo ikke si at denne graviditeten har vært så mye kos som jeg hadde håpet på. Det er for all del veldig koselig med bevegelser i magen og at magen vokser, men jeg startet med 2mnd med oppkast, så når jeg var ferdig med det begynte bekkenet å trøble. Nå er bekkenet bedre med nå er jeg begynt å kaste opp igjen fordi jeg er så vanvittig tett og det hjelper ikke med nesespray. I tillegg er jeg dehydrert selv om jeg drikker 2l vann om dagen. Dessuten er magen blitt så stor at den er vanvittig tung og jeg orker nesten ikke gå noe særlig... [emoji53] *utblåsning*

Vel... jeg vil jo ikke si at denne graviditeten har vært så mye kos som jeg hadde håpet på. Det er for all del veldig koselig med bevegelser i magen og at magen vokser, men jeg startet med 2mnd med oppkast, så når jeg var ferdig med det begynte bekkenet å trøble. Nå er bekkenet bedre med nå er jeg begynt å kaste opp igjen fordi jeg er så vanvittig tett og det hjelper ikke med nesespray. I tillegg er jeg dehydrert selv om jeg drikker 2l vann om dagen. Dessuten er magen blitt så stor at den er vanvittig tung og jeg orker nesten ikke gå noe særlig... [emoji53] *utblåsning*

Uff, det høres ut som om det har vært slag i slag med plager hos deg ja.. Det må være slitsomt. Jeg har vært heldig dette svangerskapet også, og sluppet unna både kvalme og særlig bekkenplager (foreløpig i hvert fall).. Men jeg er også utrolig tørst om dagen! Føler meg tørr i munnen og tørst hele tiden! Håper du får en fin avslutning på svangerskapet :Heartred Rart å si avslutning, men det nærmer seg jo siste etappe. Helt utrolig!

Uff, det høres ut som om det har vært slag i slag med plager hos deg ja.. Det må være slitsomt. Jeg har vært heldig dette svangerskapet også, og sluppet unna både kvalme og særlig bekkenplager (foreløpig i hvert fall).. Men jeg er også utrolig tørst om dagen! Føler meg tørr i munnen og tørst hele tiden! Håper du får en fin avslutning på svangerskapet :Heartred Rart å si avslutning, men det nærmer seg jo siste etappe. Helt utrolig!

Takk det samme! Fikk beskjed av jordmor å fortsette å drikke i overkant av 2l, også prøve å spise mye vannholdig mat! :)

Back
Topp