Oppdatering

Oooi her har det skjedd ting siden sist jeg var innom! Gratulerer med fantastisk stor og sterk gutt! Samme str som filletanteungen min som kom i uke 36, jo. Fantastisk at han klarer seg uten cpap og greier. Helt nydelig. Solskinnshistorie :)
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer igjen :) hvor lenge blir dere på sykehuset?
Godt at han er stor for alderen, min eldste var 2440 til termin, så husker hvor små de virker når de kommer en del under tre kg :)
 
Gratulerer igjen :) hvor lenge blir dere på sykehuset?
Godt at han er stor for alderen, min eldste var 2440 til termin, så husker hvor små de virker når de kommer en del under tre kg :)
Tusen takk:) d er snakk om at d blir hjemme sykehus om ikke så veldig lenge:) utrolig hvor stor forskjell d kan være på de søte små altså:) jenta mi som kom i uke 37 var bare 2565 :)
 
I dag har jeg flyttet inn på barneavdelingen, og nå får jeg ha lillebror innpå rommet hos meg❤ han er tatt av monitoren, men de sjekker han litt innimellom:) i natt drakk han 5 ml fra puppen, og d er jo en start!:D både lege og fysioterapeut er veldig fornøyde me han til at han er så liten:) han har gått ned til 1985gr,men de er ikke bekymret siden han har bæsjet en del siste døgnet (lik pappaen sin;) ).

Venter nå besøk av de tre eldste søsknene som skal få treffe lillebroren sin for første gang i dag, de gleder seg veldig!❤

Jeg er så takknemlig for at alt har gått så bra!❤❤
 
I dag har jeg flyttet inn på barneavdelingen, og nå får jeg ha lillebror innpå rommet hos meg❤ han er tatt av monitoren, men de sjekker han litt innimellom:) i natt drakk han 5 ml fra puppen, og d er jo en start!:D både lege og fysioterapeut er veldig fornøyde me han til at han er så liten:) han har gått ned til 1985gr,men de er ikke bekymret siden han har bæsjet en del siste døgnet (lik pappaen sin;) ).

Venter nå besøk av de tre eldste søsknene som skal få treffe lillebroren sin for første gang i dag, de gleder seg veldig!❤

Jeg er så takknemlig for at alt har gått så bra!❤❤
Så godt å høre at alt går bra :)
 
I dag har jeg flyttet inn på barneavdelingen, og nå får jeg ha lillebror innpå rommet hos meg❤ han er tatt av monitoren, men de sjekker han litt innimellom:) i natt drakk han 5 ml fra puppen, og d er jo en start!:D både lege og fysioterapeut er veldig fornøyde me han til at han er så liten:) han har gått ned til 1985gr,men de er ikke bekymret siden han har bæsjet en del siste døgnet (lik pappaen sin;) ).

Venter nå besøk av de tre eldste søsknene som skal få treffe lillebroren sin for første gang i dag, de gleder seg veldig!❤

Jeg er så takknemlig for at alt har gått så bra!❤❤
Så godt å höre at alt står bra til. Blir koselig å få besök av sösknene, kan tenke meg de er spente på å få se herligheten.
 
Og her sitter jeg høygravid igjen og i uke 33+1 med lillebror. Har vært noen runder inn og ut av sykehuset denne gangen også, fra uke 27.
Men enn så lenge så holder han seg i magen og bare lurer oss, så han her er enda lurere enn storebroren:rolleyes::hilarious:
Denne gangen har jeg ingen følelse på når han kommer til verden, men det forundrer meg ikke om han venter til det planlagte keisersnittet 20.desember:wtf:
 
Back
Topp