Oppdatering!

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Da var jeg kommet hjem fra leiekontroll. Og vet dere hva?! Han hadde SNUDD seg!! :eek: Jeg ble skikkelig overrasket!

Jeg var hos legen for en drøy uke siden på vanlig kontroll, og da var han ikke snudd. Jeg kan ikke helt skjønne når det har skjedd? Ikke har jeg merket selve snuinga eller at noe føles annerledes? Han har iallefall gjort det i uke 36-37, ganske uvanlig! :) Hodet er ikke LITT festa engang, og jeg har hverken nedpress eller "melon mellom beina"-følelsen.

Jeg må faktisk innrømme at jeg er mest skuffa.... :oops: Jeg har grublet og tenkt og innstilt meg på KS de siste 2,5 ukene, og nå må jeg faktisk FØDE, hehe! :P Som nevnt tidligere har jeg en relativt traumatisk fødsel bak meg, og jeg så faktisk frem til å kunne bli tatt litt før tiden og slippe å gjennomgå en fødsel til. Nå må jeg bare gjøre som dere andre, smøre meg med tålmodighet og vente på fødselstegn ;)

Men nå har jeg det iallefall ikke så travelt lengre, og kan nyte dagene som kommer uten å stresse :) Hevelsene i beina er også gått ned, så det er jo egentlig bare velstand ;)

jeg sier et hurra alikevel jeg til tross for skuffelsen :-) jeg har stor tro på at du vil få en bedre fødselsopplevese denne gangen :-)
å tenk så spennende det er denne prosessen med å gå å vente på tegn. jeg skulle gjerne født i morgen jeg altså pga alle plagene mine, men samtidlig har jeg nesten ikke lyst at denne siste tiden skal gå over for det er alikevel noe spesielt med denne siste ventetiden, spenningen osv. :-)

krysser veldig fingrene for at du får en super fødselsopplevelse og får en opplevelse av fødsel :-) klem :-)

Ja, da har det skjedd ting :) Skjønner det både var en liten skuffelse, og en gledelig nyhet. Håper du klarer å slappe av og kose deg med innspurten nå da :-)

Det var jo egentlig en god nyhet, selv om jeg skjønner skuffelsen.. MEN, jeg tror du kommer til å få en mye bedre opplevelse denne gangen, nr 2 er vel nesten alltid lettere :) Min egen erfaring (selv om første ikke var traumatisk, bare tung og laaaang) er nettopp det; fødsel nr to gikk kjappere, lettere og helt på egenhånd (i motsetning til første der jeg måtte ha en del hjelp i forskjellige former) :)

Og så flott hevelsene er gått ned :) Nå får du nyte permisjonstida og glede deg til tegn på fødsel :) (jeg skulle gjerne fått om en uke eller to, bare komme over 37 først :P Men spørs om det skjer, her er heller ikke lille festet, ingen melonfølelse eller særlig nedpress :/)

Så bra han har snudd seg da! Har stor tro på at du kommer til å få en bedre fødselsopplevelse denne gangen :)

Back
Topp