Oppdatering

Stjernestøv

Glad i forumet
Juli13-jentene
Etter en legesjekk på føden konkluderte han med at det ikke var vannet som hadde gått likevel. Ble likevel lagt inn til observasjon pga blødninger (det tok de visst alltid alvorlig). Trodde jeg skulle få reise hjem i dag men etter legevisit fikk jeg beskjed om at jeg iallfall ikke fikk reise før i morgen, de ville vente til det hadde sluttet å blø helt. I tillegg har jeg litt "tak" innimellom, så det kaan godt hende det kan skje noe, men det kan også hende det ikke skjer noe :p Ting er egentlig veldig diffust føler jeg, men da er det vel greit å være på sykehuset sikkert :)
Siden det ikke var vannet, skjønner jeg ikke helt hva det var som kom ut, men det er vel det de ikke gjør heller :p Legen snakket noe om at blødningen kunne være tegningsblødning, men akkurat hva det betyr eller om det er det vet jeg ikke.. Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet å vente. Håper på å komme hjem snart uten å føde helt enda egentlig, i og med at det er litt tidlig enda. Men de stopper det jo ikke hvis det skjer..
Takk for alle lykkeønskninger i forje innlegg, dere er herlige! :)

Godt at de følger deg opp da iallfall! :-)
Men forstår at det kan være kjedelig å være på sykehuset likevel.
Jeg hadde tegningsblødning, men dette var jo bare littegrann, nesten som utflod.
Men det kan jo sikkert variere fra person til person. Håper det stopper snart da, og at de finner ut av det. :-)

Så flott at du blir fulgt godt opp. Bedre med litt ekstra kontroll enn en for lite.
Fortsatt masse lykke til :)

Hvordan er det med deg?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Sniker fra aug, jordmor sa på fødselsforberedende kurs at tegningsblødning betyr tegn til fødsel/ det tegner for fødsel.. Ingen fasit, men kanskje en liten oppklaring?

Hvordan er det med deg?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Joda, det går bra, men er fortsatt på sykehuset. Aner ikke når jeg kommer hjem, eller hva som skjer forsåvidt. Litt frustrerende, men de vet jo ikke noe mer selv antakeligvis. Så dagene går stort sett i å vente på å høre at man må bli minst en dag til. Men godt å vite at de tar det alvorlig og ikke sender meg hjem for tidlig og :)

Back
Topp