Oppdatering

milliana

Flørter med forumet
Hei hei jenter. Vet at jeg ikke har vært så aktiv her inne de siste ukene... vi har nemmelig hatt det litt travelt for vi har kjøpt oss hus:-) så nå blir det flytting 1 juli:-) nå ligger også den lille leiligheten vår for salg så jeg håper vi får solgt den raskt.

vi har også vært på ordinær ultralyd å der viste det seg at jeg har en frisk og rask liten jente I magen min.

Kjenner at jeg er veldig lykkelig over hvordan allt ordner seg nå. Dere får kose dere videre, jeg skal hvertfall begynne å pakke ned ting vi ikke bruker i leiligheten:-)

mvh milliana.

Gratulerer med frisk og fin jentebaby og nytt hus!!! Så spennende!! Lykke til med salget av leiligheten :) Kos deg med ned- og oppakking, er jo litt jobb (gjorde det i fjor..), men veldig gøy å komme seg i hus :) :)

Gratulere me ei frisk prinsesse i magen :) og gratulere med hus :)

Gratulerer med hus og jente! Her blir det gutt, og ikke flytting, men litt maling og enkel oppussing i begynnelsen av juni er planen :)

Gratulerer med lille prinsessen og huset :) Lykke til med flyttingen:)

Gratulerer med både det ene og det andre :) :) Lykke til med alt dere har foran dere, tenker det blir godt når dere er i hus :)

Gratulerer så mye med en frisk jente i magen! Og gratulerer med huskjøp! :)

Vi har også kjøpt oss hus, og har overtakelse samme dag som dere ;)
Spennende tider fremover!

Gratulerer med jente :) og med nytt hus :)

Gratulerer med en jente i magen :)
og nytt hus :)

sendt fra min iPhone

Back
Topp