oppdatering

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Heisann jenter;)

da fikk jeg en liten titt på nurket mitt i går , så veldig fint ut alt av indre organer ,hjerte,nyrer osv.
men de målte at hodet var litt mindre enn kroppen :/ men hun sa det var snakk om mm så behøver ikke bety at noe er galt sikkert.....
fått time på riksen til uka for ultralyd ......

så fikk jeg vite at jeg har ei lita prinsesse i magen ;)
så da har jeg snart 2 prinsesser og 1 prins;)

Gratulerer med ei prinsesse i magen :) krysser fingrene for at ho bare har et nett lite hode :) godt at de følger det opp da.

Gratulerer med den lille prinsessen :-) Håper alt går bra ultralyden til uka, og at ingenting er galt med jenta :-)

Gratulerer med jente :) får håpe alt er helt bra da :) det er det sikkert, siden organer og alt så fint ut :)

Gratulerer med jentebaby :) får tro det bare er et litt lite hode, men godt de følger det opp for å se mer :)

gratulerer med ei prinsesse i magen :-) satser på at alt er bra :-)

Gratulerer med en jente i magen :) Får håpe alt er ok, både mannen min og min eldste har hatt små hoder i magen, de trodde mannen var noe gale med, men han var jo helt frisk og min sønn hadde bare lite hode (32 cm ved fødsel til termin).. så håper det er tilfelle hos deg og :)

Gratulerer med en jente i magen :) Får håpe alt er ok, både mannen min og min eldste har hatt små hoder i magen, de trodde mannen var noe gale med, men han var jo helt frisk og min sønn hadde bare lite hode (32 cm ved fødsel til termin).. så håper det er tilfelle hos deg og :)

så betryggende å høre ;) satser på at alt er fint;) alt det andre var jo helt perfekt;)

Back
Topp