Oppdatering...

Snartmamma2

Andre møte med forumet
Hei igjen

Da har jeg vært hos legen og tatt blodprøve som jeg får svar på i morgen eller på onsdag, blir fryktelig spennende og nærveprirrende å vente....
Hun kunne ikke si hverken eller.. Det enese hun kunne trøste meg med var at 50% av alle gravide har større eller mindre blødninger iløpet av svangerskapet. Og det at jeg fremdeles er kvalm, vondt i korsryggen, vondt i bekken virket positivt, men tør ikke håpe for mye, og er livredd for at den ikke har greid seg 
Holder dere oppdatert!!

Tenk gode tanker for meg!!

Krysser fingrene for deg :)

For dere som ikke har hørt/lest historien så har jeg blødd siden lørdag (etter å ha hatt sex på fredag) HÅPER at det er derfor jeg blør, sexen og ikke noe annet, blir forferdelig å vente på svar

har hørt om mage som har blødd litt i svangerskapet og dem har nurket sitt idag :)  har du ikke fått noe tilbud om UL eller noe?

Martine Elida skrev:
har hørt om mage som har blødd litt i svangerskapet og dem har nurket sitt idag :)  har du ikke fått noe tilbud om UL eller noe?

Nei, men hun sa så fint at å få UL eller vente på svar tar like lang tid å vente på.. Siden jeg har blødd i 3 dager så kan man se ut ifra Hcg nivået i blodet om det fremdeles gror inni meg. Det er jo påskeferie overalt, og redusert bemanning over alt... så jeg får smøre meg med tåmodighet..

Snartmamma2 skrev:

Martine Elida skrev:

Nei, men hun sa så fint at å få UL eller vente på svar tar like lang tid å vente på.. Siden jeg har blødd i 3 dager så kan man se ut ifra Hcg nivået i blodet om det fremdeles gror inni meg. Det er jo påskeferie overalt, og redusert bemanning over alt... så jeg får smøre meg med tåmodighet..

det er jo ikke riktig måte og bli behandlet på.  jeg hadde stelt meg på bakbeina og bedt om UL den dagen jeg. du skal jo ikke gå rundt og bekymre deg lenge fordi dem har ferie :) stå på dine krav

For å være helt ærlig så var egentlig ikke UL i tankene min i det hele tatt. Jeg vet at man kan finne det like bra ut på blodprøve og stoler på at legen min gjør det hun mener er best.
Det er hun som er utdannet, og hun er en fantastisk lege.
Jeg har ikke hatt noen smerter, annet enn litt murring i magen på lørdag. Håper at jeg får svar i morgen, hvis ikke får jeg på onsdag.

Snartmamma2 skrev:
For å være helt ærlig så var egentlig ikke UL i tankene min i det hele tatt. Jeg vet at man kan finne det like bra ut på blodprøve og stoler på at legen min gjør det hun mener er best.
Det er hun som er utdannet, og hun er en fantastisk lege.
Jeg har ikke hatt noen smerter, annet enn litt murring i magen på lørdag. Håper at jeg får svar i morgen, hvis ikke får jeg på onsdag.

Får håpe det går fort. jeg stoler mere på UL bevis jeg :) 

Håper det går din vei da :-) Skal krysse alt jeg har for deg!

Jeg krysser fingrene for deg :) Håper virkelig du får positivt svar fra legen!!!

Krysser såklart fingrene for deg!

Stor klem <3

Back
Topp