Oppdatering

Sane

Glad i forumet
Befinner meg nå 8 dager over ikm, ingen tegn til TR, heldigvis:D fortsatt ingen positiv test men hører litt rundt at noen ikke fikk positiv test før etter 2-3uker, noen som har opplevd det? Håper virkelig det sitter en liten oktoberspire inni der, hadde passet så bra:) noen flere i samme bås?

Har ikke opplevd å vente så lenge på positiv test selv, men håper det går i orden for deg!Hvilken type test har du brukt?

Har hørt at noen produserer hcg litt senere enn andre, så jeg skal krysse fingrene for en oktoberspire hos deg

Selv har jeg vært en av dem med sent svar på testene.. men aldri så lenge etter IKM... Ønsker deg lykke lykke til! :D

Fra billigetester.no! Men lurer på en ting. De ble liggende i postkassen noen timer i sprengkulda, skal jo ikke oppbevares under 3 grader, kan det ha noen innvirkning på resultatet? Veldig undrende her nå altså!

Testene skal ikke bli kalde, det fikk jeg beskjed om på apoteket da jeg kjøpte testen min. Hun sa den ikke måtte ligge i bilen å bli kald, og da er postkassen ennå verre...

Har du noen andre symptomer?
Jeg ville kjøpt en digital clearblue test på apoteket og testet på nytt...
Jeg har tatt mange negative tester før den satt, og jeg følte meg lurt mange ganger fordi TR kom på det meste 10 dager etter beregnet.
Men nå skal det sies at syklusen min var utrolig ustabil i fjor pga mye jobbstress.
Hvis du normalt har en stabil syklus, er jo 8 dager veeeldig lenge å være på overtid, så da kan det jo hende den sitter nå... ;)

HCG- nivået er veldig forskjellig fra person til person. Det handler om hvor lang tid egget bruker fra eggleder og til å feste seg i livmorveggen. Den reisen kan variere i antall dager, og derfor kan noen få HCG- hormonet tidligere/seinere enn andre.
Selv testet jeg positivt 4 dager før TR, så det har gått veldig fort hos meg. 

Kjøp deg en ny test på apoteket du ;) Eller så har de rfus g-tester på Rema 1000 til en billig penge:)

Mine billigtester lå et døgn i ti minus i bil, så trur det skal gå bra;) de funket etterpå hvertfall! Men, kjøp en CB digital, så får du svar! :)

Oi, så rart!! Håper det er et positivt rart :D

Søstra mi testet ikke før over en uke etter ikm med sin første - håper testen lyser positiv snart :)

Takk for fine svar:) er nå over på den 10ende dagen og fortsatt ingen TR. Ang symptomer så er jeg stadig småuggen men vet ikke om det ligger litt psykisk, magen er ekstremt luftig og jeg har ikke lenger problem med å sovne på kvelden, hihi! Testene var iiiskalde når jeg tok de inn så får kjøpe meg en test etterpå før jobb... Hvis ikke får jeg ta en tur til legen å se hva som skjer :s

Spennedne!

Jeg krysser fingrer og tær for deg!:)
Hold oss oppdatert!!:D

Back
Topp