Oppdatering...

Latterfrosken

Forumet er livet
Har ikke vært så veldig aktiv siste to ukene... grunnet mye stress, og ikke helt god form.
Har hatt mye magesmerter og mye slim som har kommet, som igjen resulterer i stress fordi jeg er så redd for å miste.
Har fått time til sukkerbelastningstest neste torsdag da jeg har på følelsen av ny sv.diabetes. Ekstremt tørst hele tiden, og får "følinger" når jeg ikke har spist på en stund.

Men var hvertfall på UL i går.. og alt så helt fint ut:-) Den lille spreller og alt er i skjønneste orden. Ifølge UL er jeg 14 uker i dag. Håper virkelig alt går bra nå! Har jo sagt det til noen venner og familie.. Ellers ikke så mye som har skjedd.
Bare kjipt med så mye menssmerter.. noen andre som har samme problem? Sterke menssmerter og litt slim som kommer i ny og ne?

Ikke noe særlig smerter her hos meg, men derimot så er jeg ordentlig plaget med masse slim (sånn overdrevent masse) !! Tror også jeg er så uheldig at jeg får det slik jeg hadde det i mitt første s.skap, med høy ph-verdi i underlivet og kommende soppinfeksjoner : / Har allerede hatt det en gang for snart 2 uker siden. Hadde det totalt 9 ganger første gangen :( Er jo ikke akkurat så koselig det.

Håper det ordner seg for deg og at det IKKE er eventuelt sv.diabetes du har. Vi krysser alle fingre på at alt er som det skal og at alt går bra :D

Jeg sliter jo veldig med mye vondt i magen og blødninger. Men ingenting er galt her :-)

Så bra at alt stod bra til med den lille.
Håper formen din blir bedre.

Jeg har også menssmerter nå og da, skikkelig vondt i korsryggen og sånn. Og masse slim! Tror det er helt vanlig, var sånn sist også. Sikkert ikke noe å bli bekymret over

Jeg er 13+5 i dag og har MYE menslignende smerter.. Det kjennes veldig sårt og litt stikkende.. Noen ganger må jeg sitte/ligge i en krøll for at det skal bli bedre.. Ul-legen sa at det var helt normalt, men at det ikke er kjent hvorfor noen har mye smerter under svangerskap. 
Håeper det gir seg snart, for både deg og meg!

Bare for å få det på det rette, med slim, mener dere utfloden da? Eller er det noe helt annet? For jeg vet at mange gravide før økt mengde med utflod, og at den kan forandre seg litt i løpet av svangerskapet?

Jeg har alltid hatt for mye utflod (TMI, i know!), så jeg har foreløpig ikke merket noe økt. Håper for ALL del det ikke øker i mengde, da må jeg begynne å gå med bind :( Det er den ekleste følelsen i hele verden synes jeg. Jeg ble kjempeglad da jeg endelig hadde hatt sex, for jeg var så trang at jeg ikke fikk inn den minste tampongen en gang uansett stilling, og jeg var så avslappet at jeg nesten sov :p Ja, nå ble det dratt litt ut her, menmen XD

Back
Topp