oppdatering...

Klesklypa

Gift med forumet
det kom jo meldiger om at dokke ville ha svangerskaps oppdateringer :)

vel her kommer en

Vi var på UL på fredag, og babyen var spinnvill :) så frisk og rask vertfall, og svømte rundt og rundt, sparka med beina og vinka med armene:)

men navnestrengen hadde den lagt mellom beina, så vi fikk ikkje sett ka det var
ARG! dette irriterer meg meir enn eg hadde trudd faktisk!
eg har så lyst å planlegge... kjøpe inn.. om det er ei jente så vil eg finne fram veslas gamle kler og vaske og stryke og gjøre i stand..
eg jo kjekt å ha klart komoden med kler i osv..

barnevogna og bilstolen er jo kjønsnøytalt. og vi kan re opp krybba i kvitt delikat sengetøy:) og ta med kvitt hentesett på sjukehuset.. så det er jo inget reelt problem.. men eg VIL!

Mannen meiner det er heilt unødvendig og alt for dyrt å reise heilt til Bergen for å ta 3D UL også..
 
Så bra at alt stod bra til med bebisen! Hihi! Men så surt at dere ikke fikk vite kjønnet.

Jeg hadde aldri hørt på mannen din.....jeg hadde bestilt time og gjort hva jeg ville ang ny u-lyd. Slikt skal ikke handle om penger, synes jeg. :-)

 
Så herlig :) det der skjedde på første ord ul med snuppa også.. men vi fikk ny time gratis en uke etterpå :=) fordi at hun ikke fikk alle målene.. da fikk jeg også vite kjønn :) hihi.. 
Var du på 3D sist? vi var, synes det var kjempe koselig jeg :) har lyst neste gang også :) 

Ikke hør på mannen din, haha.. du vet hvordan du kan få viljen din :D hihi.. stå på :) jeg skjønner at du ikke får ro med dette.. hadde dere ikke villet vite kjønn hadde det jo ikke vært no problem.. men når en vil vite så vil en vite :) 
 
Så bra alt sto bra til med mini klypa :-D
Skjønner deg godt med å ville vite kjønnet, så jeg hadde reist på 3d ultralyd.
 
Jeg er en av disse som ikke hadde klart å vente, men kanskje det er fint hvis du klarer det likevel? Du kan f.eks bruke det som ekstra motivasjon når det er noe på gang. :)
 
Først av alt: Så bra at det er en frisk og rask baby
Men så kjedelig at dere ikke fikk vite kjønnet, eg skjønner godt at du er skuffa. Hadde eg vært deg tror eg heller ikkje at eg hadde klart å vente, men kor langt er det til Bergen fra dere? Eg skjønner jo at det kanskje er dumt å bruke masse penger på det no. Babyen kommer jo og som du sier du har masse fint i kvitt og nøytrale farger også :-) Fortsett å oppdatere oss!
 
Back
Topp