Oppdatering!

lisemo

Elsker forumet
Nå har jeg vært hjemme noen dager, og det går bare bedre og bedre. Idag er jeg nesten kvitt alle luftsmertene, og har endelig fått tatt meg en dusj! At noe kan føles så fantastisk!! [:D][:D] Så nå har veien nedover begynt, og støttestrømpene jeg har, sklir ned når jeg går, så må ut og få meg nye! [:)] Skal lage meg en ticker etterhvert, som viser vektnedgangen.

så bra! [:)] spennende å følge med [:)]

Så bra![:D][:D]

Håper du oppdaterer oss videre![:)]

Så bra!!
Stå på!!

ORIGINAL: _Nanne_

Så bra![:D][:D]

Håper du oppdaterer oss videre![:)]

Oi, så bra !!

Kan jeg spørre hva du kan spise nå, sånn rett etter operasjonen ?

Den første uka skal det være bare flytende, eller mat som smelter på tunga. Har akkurat spist middag, som besto av potetmos og brun saus! Og det smakte fantastisk!! [:D] Gikk jo 3 uker på bare pulverkur før operasjonen, så endelig noe med smak igjen! [;)] Så det går endel i proteindrikker ([:'(]) og Biola/vanlig yoghurt. Største utfordringa er vel å ikke spise for mye og for fort. [:)]

ORIGINAL: Krepsen78

Så bra at operasjonen gikk fint. Lykke til videre [;)]

ORIGINAL: lisemo

Den første uka skal det være bare flytende, eller mat som smelter på tunga. Har akkurat spist middag, som besto av potetmos og brun saus! Og det smakte fantastisk!! [:D] Gikk jo 3 uker på bare pulverkur før operasjonen, så endelig noe med smak igjen! [;)] Så det går endel i proteindrikker ([:'(]) og Biola/vanlig yoghurt. Største utfordringa er vel å ikke spise for mye og for fort. [:)]

så man kan spise det meste ? men begrenser seg på mengde og konsistens ?

De to første ukene må en prioritere proteiner i maten, og konsistens. Og så er det ikke så mye en magesekk på 25 ml rommer. [;)]

Men når de 2 første ukene er over, så kan jeg gå over på vanlig mat, i små mengder. Skal holde oss unna fett og sukker, da dette kan gi noe som heter dumping. Da blir du veldig dårlig, får alt fra kvalme, feber til skjelvninger. Dette går over etter en liten stund, men er visstnok veldig ubehagelig. [:)]

ORIGINAL: 3xS

så bra! [:)] spennende å følge med [:)]

Lykke til videre[:)]

Godt å høre at operasjonen var vellykka! Gleder meg til å høre hvordan det går videre [:)]
Lykke til med videre vektnedgang!!

ORIGINAL: Krepsen78

Så bra at operasjonen gikk fint. Lykke til videre [;)]

Back
Topp