Oppdatering

Ho Mor

Forumet er livet
Jeg er helt håpløs for tiden. Har ikke tid å være hverken her eller andre steder på internett. Men denne uken skal jeg gjøre en innsats. Jeg er nemmelig syk og ikke på jobb. Så da kan jeg være på internett[:D] Men er jammensanten noe drit å være syk. Tror det er influensa. Hodepine, leddsmerter, hoste og 40 i feber[:'(] Guttungen fikk det fredagen, jeg på søndag og Ida har fått feber i dag. Hun er i risikogruppen så hun skulle vi følge ekstra godt med.
Ellers er det lite nytt her. Går mye i jobb og slikt. Nå har det akkurat vært en lastebil her og lesset av seg syke mengder plank og isolasjon pluss to velux vinduer. Så nå er vi igang med å gjøre ferdig andre etasjen. Når vi har isolert skal vi begynne å behandle trappen med beis og 4-5 lag lakk. Når det er gjort kan vi åpne opp i taket og sette inn trappen. Kan ikke si jeg gleder meg til prosessen men skal bli godt å bli ferdig i allefall [:D]

masse god bedring...[:D]

ORIGINAL: Bebibooms

Og koselig å se deg her igjen! [:)]

Koselig å se deg her igjen!!
Vi pusser også opp, så vet alt om det...[:'(] Men deilig når det er ferdig!

God bedring!![:D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Bebibooms

Og koselig å se deg her igjen! [:)]

[;)]

Nå var det lenge siden ja!!!! [:D] Koselig med oppdatering fra dere, selv om det er kjiiipt med så mye sykdom da gitt [&:] Masse masse god bedring!!!

Og får vi se bilder av opppussing eller?? [8D][:D]

Kjekt å "se" deg igjen, lenge siden sist[:D] Håper du blir frisk i en fei, og at du begynner å prioritere BV litt mer[>:][8D]

ORIGINAL: KathMor

Nå var det lenge siden ja!!!! [:D] Koselig med oppdatering fra dere, selv om det er kjiiipt med så mye sykdom da gitt [&:] Masse masse god bedring!!!

Og får vi se bilder av opppussing eller?? [8D][:D]

Ja jeg skal prøve å få lagt inn bilder. Men jeg husker ikke hvordan jeg gjør det[8|]

Back
Topp