Oppdatering

Myth

Forelsket i forumet
Er hos legen nå. Blodtrykket mitt er skyhøyt og jeg skal nå hvile i 20 min før de sjekker igjen. Vet egentlig ikke noe mer før senere i uka. Kryss fingrene.

Da er jeg sykemeldt ut neste uke og satt på medisin - som er trygge for gravide. Legen tror jeg fortsatt er gravid og at dette er grunnen til det høye blodtrykket. Tilbake til legen i morgen og UL på torsdag.

Hvorfor er det så høyt? huff[&:] Håper alt er i orden...

Aner ikke hvorfor det er så høyt. Det er det de prøver å finne ut av. Urinprøven var perfekt, så noe var i alle fall i orden.

Håper du fortsatt er gravid, og at dere får kontroll på blodtrykket etterhvert[:)]

Tvi tvi[:)]

Over 200! [:'(]

ORIGINAL: Myth

ja det var høyt... Målte mitt i dag og det var 100/70 [:-] så litt forskjell..
Krysser fingrene for deg, håper det går ned igjen..!
Vet du forresten hvor bt ditt har lagt før? kan jo hende du ligger høyt til vanlig og er veeeeeldig stresset akuratt nå...???

Uff så ekkelt. Men håper det er en naturlig forklaring på det hele og du får den hjelpen du trenger resten av svangerskapet

ORIGINAL: Myth

Shit ass...Det var høyt...Men som mokkenikke88 sier så kanskje du ligger litt høyt til vanlig og er stresset for tiden...Eller?

Håper det går veldig ned nå da, og medisinen virker som den skal,...Med så høyt blodtrykk kan det jo kanskje tyde på at du forsatt er gravid...

Hvis jeg ikke tar veldig feil her nå...Noen får jo litt forhøyet trykk når de går gravide, andre får lavt...

Hun tror det er graviditeten sammen med alt for mye stress på jobben som har skylda. Har kjøpt måleapparat og det er fortsatt høyt, men på vei ned. Tid for piller og ro ;)

Legen var litt sinna fordi jeg ikke hadde blitt innkalt til tidlig ul (har mistet en del ganger tidligere), så jeg fikk med et brev jeg skal ha med til Ullevål når jeg tar duotest (gruer meg) på torsdag.

Jaja - uansett blir det lege igjen i morgen for å sjekke trykket.

Håper at blodtrykssenkende fungerer (og stressenking ikke minst).
Lykke til på torsdag! Da får du sannsynligvis ta ul også?
Må jo være godt å få avklart alt, og slippe å gå sånn i usikkerhet.
Venter spent på oppdatering, og krysser fingrene for at det er godt nytt [;)]

Håper du ser en levende liten baby på ultralyd, og håper at det høye blodtrykket ditt snart går ner![:)] Krysser fingre og tær for deg og den lille!

Back
Topp