Oppdatering?

ozon

Gift med forumet
Noen som kan gi meg en liten oppdatering på hva som har skjedd i det siste.. Har vært borte pga manglende internett... Har forresten fått ej lita jente jeg imens[:)]

Det er ikke så mye som er skjedd tenker jeg.

Men gratulerer så masse med en liten jente, gikk fødselen bra?
Hva skal hun hete?

Celina endte vi opp på...

Ja, gikk greit. Vondt, men absolutt verdt det.. 12 timer fra det starta til hun var ute.. Epidural, akupunktur og lystgass..[:)]

Litt krangel(som jeg har holdt meg unna) og mange som brått forsvant fra forumet,men nå så ser det ut til at de fleste har tatt turen innom igjen(heldigvis) Ellers har det kommet mange nye og blitt en hyggelig stemmning her igjen[:D]

Ellers får du ha gratulerere med ei lita tulle..Håper alt er bra med mor og barn?[:D]

Gratulerer så mye med jenten!![:D] Kjempe fint navne valg!

GRATULERER SÅ MYE MED JENTA, OG VELKOMMEN TILBAKE[:)]

Takk!! Rett før jeg holdt på å gå på veggen her hjemme uten internett... Men jeg stiller sterkt tilbake[:)]

Alt er bra med oss, kjempe fine i formen begge 2.. Magen er nede i normal størrelse allerede.. Hadde det ikke vært for strekkmerkene og at magen er litt "slapp" enda, skulle enn aldri trodd jeg hadde fått no baby... Tydeligvis heldig på det området jeg....[:)]

Gratulerer så mye med jenta di[:D]
kjempefint navn du hadde valgt!
og velkommen tilbake her.

[:D]Gratulerer så mye med jenten!!!![:D]

Så koselig da!! Gratulerer så kjempe masse med lille jenta di[:D]

Gratulerer! [:D]

Gratulerer så masse med jenta og velkommen tilbake! Bra å høre at alt står bra til med mor og barn. [:)]

Gratulerer med pia, og velkommen tilbake![:)]

Gratulerer med lille Celine!!

Høres koselig ut med en liten en i huset, og i tillegg høres det ut som om du er heldig med hvordan kroppen din fungerer etterpå og det er jo toppen! Si fra hvis du har en oppskrift jeg kan benytte meg av[;)]

Klem, M

GRATULERER!!!!!

Gratulerer kjempemasse [:D][:D]

Gratulerer så mye med ei lita prinsesse- og velkommen tilbake på nett [:D][:D][:D]

Gratulerer med den lille jenta di, og velkommen tilbake! [:D]

hei.gratulerer med ei lita tulle.[:)]her inne har det gått stille for seg.å det er en hel gjeng som har blitt gravide.[:D]

velkommen tilbake.

Back
Topp