Oppdatering: Tror kanskje eventyret er over for denne gang...

Marus

Gift med forumet
hadde litt smerter i natt, mer tak enn murringer, og fikk blod på papiret i morges da jeg var på do. Har vært på do flere ganger etterpå og det kommer blod.... :( :( :(

Tror ikke dette går veien, dessverre.... blødde litt i forrige svangerskap, og da gikk alt fint, men hadde ikke vondt da...

Krysser fingrene i det lengste, for vil så gjerne at lille spira skal være der inne!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Har nå vært en tur hos legen. Hadde håpet på tidlig ul, men gyn pol mente det ikke ville gi oss noen svar, så det var best å vente og se det an. Har ikke blødd noe særlig mer enn det i morges da det kom på papiret flere ganger, og har ikke hatt noe mer smerter. Som sagt hadde jeg jo skjøre slimhinner eller hva det heter sist svangerskap og hadde flere småblødninger, og det gikk jo bra, så er litt mer positiv nå kjenner jeg...

Tok en test til hos legen, og den slo ut positiv med sterke streker med en gang, og det er da noe i alle fall.

Klamrer meg fast til håpet enn så lenge!!!
 
Håper ikke det skjer. Lykketil!
 
Uff så dumt :( Krysser fingrene for deg at spiren holder seg på plass!
 
Har oppdatert :)
 
Oi, krysser virkelig fingrene for at det bare er skjøre slimhinner!
Lykke til!
Skal du tilbake på kontroll igjen snart da?
 
Godt å høre:) krysser fingrene for deg :)
 
For håpe at alt er bra.
 


Hekla85 skrev:
Oi, krysser virkelig fingrene for at det bare er skjøre slimhinner!
Lykke til!
Skal du tilbake på kontroll igjen snart da?


Har fått ny time 19.juli, skulle da få henvisning til ul....

Tusen takk for at dere krysser fingre for meg :)
 
Back
Topp