Oppdatering tidlig UL

Panamama

Glad i forumet
Da har jeg vært på UL og hun kunne ikke se noe annet enn fostersekken, så hun sa det var tidlig. Hun ville ha meg på en ny ul neste uke, selvom hun sa at det også kunne være tidlig for å se noe. Hun sa at det kunne være helt normalt å ikke se noe enda (tippet jeg var i uke 5, og ut fra siste mens er jeg da 5+2) men ville ha meg tilbake for å se at det utvikler seg. Tok også en blodprøve (sikker fordi jeg har så lite symptomer), og den viste 8519 i HCG. Det er vel ganske høyt? Er det positivt eller har det ikke så mye å si hvis man ikke får tatt flere for å se stigning? Første gangen jeg testet med cb digital var 1 dag før forventet mens, og da viste den 2-3 uker. Testet igjen forrige fredag og da viste den 3+, så nivået har i hvertfall gått oppover. Litt nervøs for neste gang kjenner jeg, og håper de ser noe mer da :D

Hei (kanskje litt sent å kommentere), men jeg ville bare si at jeg tok UL i uke 5+2 (IVF så sikker termin) sist graviditet, så da bare en fostersekk uten innhold. Tilbake uken etter og der så vi ei peanøtt og ett bankende hjerte i uke 6+5. Helt normalt og ingen grunn til bekymring :)

Hei (kanskje litt sent å kommentere), men jeg ville bare si at jeg tok UL i uke 5+2 (IVF så sikker termin) sist graviditet, så da bare en fostersekk uten innhold. Tilbake uken etter og der så vi ei peanøtt og ett bankende hjerte i uke 6+5. Helt normalt og ingen grunn til bekymring :)
Jeg skal på UL igjen i morgen så da blir det spennende å se :)

Back
Topp