Da har jeg fått sett mini i magen<3 og for en herlig opplevelse det var! Så hjertet som slo, armer og ben som sprellet og h*n beveget seg livlig der inne. Vinket til meg gjorde h*n og suttet litt på tommelen Hun som tok UL mente det kom til å bli en turner hehe. Alt så helt fint ut og var som det skulle Hun konkluderte med at jeg var 13+2 som jeg selv har regnet meg frem til.
Når det gjelder kjønn så kunne hun se deet så tidlig om dem lå akkurat i "riktig posisjon", men det var umulig og se på min mini slik som h*n lå så jeg får bare smøre meg med tålmodighet frem til oul 24.mai
Denne gangen hadde jeg morkaken på baksiden og ikke fremme mot magen slik som sist så da regner jeg med jeg vil kjenne liv tidligere denne gangen og sterkere
Legger ved et bilde av Mini
Når det gjelder kjønn så kunne hun se deet så tidlig om dem lå akkurat i "riktig posisjon", men det var umulig og se på min mini slik som h*n lå så jeg får bare smøre meg med tålmodighet frem til oul 24.mai
Denne gangen hadde jeg morkaken på baksiden og ikke fremme mot magen slik som sist så da regner jeg med jeg vil kjenne liv tidligere denne gangen og sterkere
Legger ved et bilde av Mini