Oppdatering tidlig UL

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Da har jeg fått sett mini i magen<3 og for en herlig opplevelse det var! Så hjertet som slo, armer og ben som sprellet og h*n beveget seg livlig der inne. Vinket til meg gjorde h*n og suttet litt på tommelen :) Hun som tok UL mente det kom til å bli en turner hehe. Alt så helt fint ut og var som det skulle :) Hun konkluderte med at jeg var 13+2 som jeg selv har regnet meg frem til.

Når det gjelder kjønn så kunne hun se deet så tidlig om dem lå akkurat i "riktig posisjon", men det var umulig og se på min mini slik som h*n lå så jeg får bare smøre meg med tålmodighet frem til oul 24.mai :P

Denne gangen hadde jeg morkaken på baksiden og ikke fremme mot magen slik som sist så da regner jeg med jeg vil kjenne liv tidligere denne gangen og sterkere :)

Legger ved et bilde av Mini ;)

20130416_120310 mindre.jpg

Så herlig <3
Jordmor mente at jeg også har morkaken foran. Gjorde det slik at det tok ekstra tid før du kjente mini da? Er litt nysgjerrig på hva det har og si :p

Så herlig <3
Jordmor mente at jeg også har morkaken foran. Gjorde det slik at det tok ekstra tid før du kjente mini da? Er litt nysgjerrig på hva det har og si :p
Ja, jeg kjente nok ikke noe før jeg var ca 19 uker ca. Var jo første gang jeg var gravid også da den gang så visste jo ikke hva jeg skulle kjenne etter. Tok en god stund før samboer kunne kjenne det utenpå magen også, og følte aldri at det var sånn kjempe harde spark. Dette er sikkert veldig individuelt også da. Denne gangen synes jeg det er gøy at den ligger bak hvertfall :)

Ja, jeg kjente nok ikke noe før jeg var ca 19 uker ca. Var jo første gang jeg var gravid også da den gang så visste jo ikke hva jeg skulle kjenne etter. Tok en god stund før samboer kunne kjenne det utenpå magen også, og følte aldri at det var sånn kjempe harde spark. Dette er sikkert veldig individuelt også da. Denne gangen synes jeg det er gøy at den ligger bak hvertfall :)
Ok.. Takk for svar :)
Får bare vente og se da :)

ååååå se fine lille da *smelte* kjempe gla på dine veine!

Såå bra alt var som det skal :)

Så flott å at alt står bra til! :)

OI, så stor og fin baby!!! :D
Lurer på hvordan det ser ut i uke 18 nå. Så fin, kjenner jeg gleder meg mer nå.

Ja helt utrolig at man kan se så mye på UL når man bare er i uke 13. Tenk så mye h*n har vokst til oul :) Det er virkelig fasinerende hvilken utvikling de smæ knøttene inni magen våres har <3

så herlig og så bra at alt så helt flott ut :-) en fin liten mini inni magen din <3

jeg må bare si at når man er førstegangs må man ofte vente lenger uansett da. her lå morkaken bak sist gang, men jeg kjente heller ingenting før jeg var 19 uker :-)

Så koselig <3 Ja vi så heller ingenting da vi var, for den lå ikke riktig , men hååper vi ser i mai :D

Så koselig <3 Ja vi så heller ingenting da vi var, for den lå ikke riktig , men hååper vi ser i mai :D
Ja, får håpe vi får vite i mai :D Er jo ikke nysjerrig i det hele tatt. På det ene bildet jeg fikk så ser det faktisk ut som en liten tissefant som stikker rett opp, men aner jo ikke hehehe

Så fantastisk fint bilde av mini!
Og godt å høre at det står bra til der inne, og at mini er superaktiv :)
Synes det er helt utrolig at det går an å se både kjønn og alder så tidlig - og få bilde av den lille der inne til å ta med hjem. *sukk*

<3

Synes det er helt utrolig at det går an å se både kjønn og alder så tidlig - og få bilde av den lille der inne til å ta med hjem. *sukk*

<3
føler og no spessielt når jeg får meg får med meg de bildene
beviset på at jeg skal bli mamma (igjen)
en trygghet at alt er bra og at utviklingen går som den skal enda det kanskje ikke kjennes og synes uttapå.
og et bevis på at lille i magen faktisk er/har vært om det ikke går som det skal.

Åååå, så fint bilde!! Gleder meg bare ennå mer til ul nå!! :D Tenk hvor ferdige og fine de er allerede ved 13 uker!! *Smelt*

<3
Jeg fikk ikke vite kjønn da, men forhåpentligvis ved oul :) Gøy å kunne ha bilde man kan ta frem og se på innimellom :) Føles liksom så mye mer virkelig når man har fått sett den lille :D

Så herlig! Jeg har hatt morkaken foran begge gangene, men har i grunn ikke kjent liv noe senere av den grunn. Det er bare at når jeg kjenner det er det på siden og ikke forann når det er såpass tidlig :)

Back
Topp