Oppdatering termingruppekrigen

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Oppdatering termingruppekrigen:

Nå har jeg tellt igjennom og sjekket hvem som har klart 500 innlegg i døgnet siden fredag.
Det er bare 2 grupper som har klart dette: Apil 2013 og Juni 2012.

Det betyr at det er bare disse to gruppene som kan vinne premiene - hvis de fortsetter å skrive 500 innlegg i døgnet.

Til dere andre: Burde jeg ha informert lengre i forveien om når termingruppekrigen skulle starte?

Pokker... :(

Vet ikke om det var for sein info som gjorde utslaget, men det kan jo nesten virke som 500 innlegg er litt uoverkommelig? Jeg synes vi har skravlet enormt de siste dagene, nemlig..

Pokker... :(

Vet ikke om det var for sein info som gjorde utslaget, men det kan jo nesten virke som 500 innlegg er litt uoverkommelig? Jeg synes vi har skravlet enormt de siste dagene, nemlig..

ja dette var dumt :-( Kanskje kravet også er for høyt?

Det kommer ny mulighet i desember :-) Men da må dere være innom her å følge med. Kanskje vi skulle sette et lavere krav? Tenk gjerne litt på hva dere synes kravet bør være. Eller om kravet burde være noe annet enn antall innlegg.

Dere hadde 1325 innlegg siden fredag kl.12.00.. dere har skravlet :-)

Jeg teller opp hver dag kl.12.00 på dagen :-) Denne konkurransen går til fredag i neste uke.

Men det kommer nye muligheter :-) Husk at aktive brukere også kan ende opp på topp 100 listen - og vi trekker 3 stk fra topp hver måned som får en premie :-)

synes det var ganske mye... Hvertall for oss som ikke kan sitter her hele dagen ;)
Å vi er jo ikke kjempe mange aktive...

Jeg var desverre ikke helt med på krigen før i går ettermiddag. Dumt at det bare var to klubber med videre da... Og skal vare til neste fredag? Kan ikke annet enn å si lykke til da. Og 500 innlegg er ganske mye når de aller fleste faktisk er på jobb, og harfamilie. Og sitte på bv i alle mulige fristunder er ikke mulig.

Synes kanskje krigen burde ha begynt et par dager etter at det ble åpnet nytt forum.. Det tok noen dager før det begynte å bli mer liv her etter nytt forum kom.. Terminkrigen har jo bidratt til det, selvfølgelig.. Men kunne kanskje vært oppdatert oftere også.. Og lavere krav, ettersom enkelte grupper har mistet veldig mange aktive på grunn av forumkrøll..

Haha, ja, litt har vi da fått til =) Er det frem til i dag eller i går klokka tolv?

Oi. Ja det virker som det tok seg opp litt på slutten for vår del. Kjedelig at bare to er videre da, men det betyr kanskje at kravet er litt høyt ja.

Back
Topp