Oppdatering *stor nyhet*

Alinn

Glad i forumet
Hei alle sammen!

På onsdag kom vi hjem fra en super to-ukers ferietur på Gran Canaria! Vi har kosa oss masse. Deilig vær og mange nye inntrykk! Lillegutt kosa seg masse, og har tilogmed fått dyppe kroppen i havet for første gang! emoticon bare litt kaldt!
Lillegutt har ellers vært med oss i en park der han fikk se mange spennende dyr for første gang!

Har lyst å legge ved to bilder, men det får jeg ikke helt til akkurat nå!!!

Forresten, William skal bli storebror i desember emoticon

Gratulerer så mye!
Veldig misunnelig her :-D

Gratulerer sååå mye! :D Sukk, jeg kjenner jeg er misunnelig :) Høres forresten helt herlig med to uker i varme og sol på Gran Canaria :)

Hørtes ikke feil ut med to uker i varmere strøk:)

Og gratulerer så mye med ny spire!!:)

Takk-takk! Blir spennende dette!!! Vi ble tatt litt på senga, da vi egentlig ikke planla nr to før tidligst neste sommer!! Men vi gleder oss masse!!!

ååå gratulerer!!!

Piamsk skrev:
Hørtes ikke feil ut med to uker i varmere strøk:)

Og gratulerer så mye med ny spire!!:)

Må bare signere denne!!! Håper du får et fint svangerskap!! :)

Gratulerer så mye med spiren! Når har du termin?
Hørtes deilig ut med to uker på Gran Canaria!

Takker igjen :) ja, det blir en super julegave! Har litt følelse på at h*n kommer på julaften (for om jeg noen gang har ønsket noe, så var det at julaften er eneste dagen jeg helst ikke vil føde på)! Hehe! Men vi blir nok like glade uansett!!! Termin er foreløbig 26.desember :) Og ja, to uker på Gran Canaria var ikke så dumt!!!

Gratulerer så mye med spiren!! For en fantastisk nyhet!! :)

Gratulerer så mye med spiren, og lykke til med svangerskapet!!:):)

Takk!!!

Og håper alle ønsker om et godt svangerskap hjelper litt :) Hadde et fint svangerskap sist til tross for 8 uker kvalme og bekkenløsning siste trimester. Kvalmen har kommet nå, men kan reguleres litt ved å spise lite og ofte.. Blir spennende og sammenligne svangerskapene!!

Så skal vi på ultralyd 31.mai (uke 11 ca), gleder meg til å se hvordan det står til emoticon

Takk emoticon

Back
Topp