Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Føler meg mange kilo lettere!!!Å så gøy!!! Betyr mye å komme til noen som er hyggelige og flinke!!For en deilig følelse å få bekreftet at alt er bra! Tenker det var en god start på helgen
Ja! Både jeg og samboer oppfattet henne som koseligSå bra du hadde en god opplevelse
Ja! Både jeg og samboer oppfattet henne som koselig
Hun har sikkert gode og dårlige dager som alle andre, og man opplever jo ting ulikt Men er ikke bare jeg som synes den dama er spess altså
Neida! Godt mulig hu er veldig direkte og sånn dere andre har forklart. Men min opplevelse var bare positiv og hu smilte og gratulerte og lo når jeg ble sjokka av hjertelyden osvHun har sikkert gode og dårlige dager som alle andre, og man opplever jo ting ulikt Men er ikke bare jeg som synes den dama er spess altså
Oppdatering! Super hyggelig dame som forklarte nøye og godt hva som var hva!
Viste både meg og samboer alt på skjermen og fikk både se og høre hjerte!
Ble satt frem 2 dager til 10+4
Ja, ca 3,6cm jaSå koselig! Og gratulerer!! Ser du ble målt til 3.6 cm? Jeg ble målt til 3.3 cm i går. Utrolig artig - nå begynner det liksom å skje noe.
Hun er definitivt ikke på topp på sine dårlige dager men alltid bra om man får en god opplevelse
Har merket det samme hos min vanlige gynekolog også, dårlige dager kan påvirke veldig. Det burde jo på en måte ikke gå utover pasientene, men sikkert ikke alle som er like bevisste på det
Uff! Merkelig nesten at hu er så svingende i humør daJeg var hos henne en mandag morgen, det var definitivt en dårlig dag for henne