Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Va på UL i dag, og dette går vææældig tregt gitt!!! Måtte påberegne stikking til over neste helg iallefall. Så her er det bare å sette seg ned å være tålmodig[;)]
Taza du skal få en klem fra meg du, jeg er en treiging jeg også. Men det ordner seg til slutt, men det er ikke så greit å vente så lenge da. Jeg er i allefall ikke tålmodig og er lei av sprøytene, begynner å bli vanskeligere å sette dem nå, det er jo stikk overralt. Men jeg har bare el-sprøyta igjen i morgen kveld nå, finner vel en plass hvor jeg kan stikke i den også.
JEPP 17 dager med Puregon, har nok noe med for lav start dose i forhold til alderen og FSH nivået mitt tenker jeg. Hvor mange dager har du tatt sprøyter da Taza?
Jeg er 39 år blir 40 år [8|]senere dette året. Startet med 175IE i 9 dager og brukte 200IE resten av dagne. FSH på 8,8, innen det normale men i høyeste del av normalt.
På dag 14 så hadde jeg 3 på 15-15.5 mm, 1 på 14mm, 1 på 13 mm og 1 på 10 mm tror jeg det var, regner med at de gror 5-7 mm til egguttak. Da er det nok 5 som blir fin størrelse på og den lille på 10 er jeg usikker på, mest sansynelig for liten. Jeg tror de regner med 18-24mm er en god størrelse, det er ikke bra å ha for store heller. Men det kan kansje holde med 17 mm også er litt usikker der.
jeg føler på meg at jeg også blir skikkelig treg [:D]
Det gjorde ikke jeg, har en inseminasjon bak meg, og da ble det eggløsning på dag 11 med inseminasjon, så her var jeg sjapp, ellers har jeg eggløsning fra dag 12-14 derfor så hadde jeg aldrig forventet at jeg skulle havne i båsen TREIG. Men det er jo ulikt hvordan vi reagerer på medisinenen da, skal bli spennendes å følge deg.