Føler det er så mye mindre aktivitet her nå enn det var i starten! Naturligvis, nå er jo alt mye tryggere og roligere enn det var i uke 5-18
Men da tenkte jeg at det kunne være hyggelig å dele hvordan vi ligger an med innkjøp + hva vi planlegger å kjøpe!
Jeg bestilte møbler fra IKEA forrige uke som kommer på onsdag
Endte opp med Småstad stellebord og garderobe, og smågöra seng. Har i tillegg kjøpt en rosa «ammestol» på Finn som jeg tror blir bra på det nymalte babyrommet, legger ved bilde av hvordan det ser ut foreløpig.
Vi har også bestilt Britax smile 5Z i fargen dusky pink som kommer i morgen. Fikk en kjempegod pris på base, bilstol og full vogn. Skulle gjerne hatt vogn i en helt nøytral farge typ svart, men det var 6000kr forskjell så da ble det rosa! Men det var heldigvis en nøytral og fin farge, og siden det kommer en jente blir det forhåpentligvis bra.
Her er handlelisten og status i dag:
Najell babynest
Bbhugme gravidpute
Moonboon med hengevugge
Stellebord
Stellematte (IKEA tilpasset Småstad stellebord)
BabyBjörn Vippestol
Babyseng
Bedside crib
Madrass til seng (40x90 + 60x120)
Britax smile 5Z vogn
Bilstol Baby-safe pro + base
Vognpose
Lammeskinn til vogn
Woombie: Baby Swaddle
Moonie bamse med lys og lyd
Klær i størrelse 50/56
Strømpebukser
Nattdrakter
Babycall
Elektrisk nesesuger
Elektrisk neglfil
Tripp trapp stol
Badebalje
Lenestol til barnerom
Bæresjal fra Moonboon
Er det noe dere ser mangler på handlelista, eller noe dere tenker ikke er nødvendig? Hva er deres status?
Men da tenkte jeg at det kunne være hyggelig å dele hvordan vi ligger an med innkjøp + hva vi planlegger å kjøpe!Jeg bestilte møbler fra IKEA forrige uke som kommer på onsdag
Vi har også bestilt Britax smile 5Z i fargen dusky pink som kommer i morgen. Fikk en kjempegod pris på base, bilstol og full vogn. Skulle gjerne hatt vogn i en helt nøytral farge typ svart, men det var 6000kr forskjell så da ble det rosa! Men det var heldigvis en nøytral og fin farge, og siden det kommer en jente blir det forhåpentligvis bra.
Her er handlelisten og status i dag:
Bbhugme gravidpute
Moonboon med hengevugge
Stellebord
Stellematte (IKEA tilpasset Småstad stellebord)
BabyBjörn Vippestol
Babyseng
Bedside crib
Madrass til seng (40x90 + 60x120)
Britax smile 5Z vogn
Bilstol Baby-safe pro + base
Vognpose
Lammeskinn til vogn
Woombie: Baby Swaddle
Klær i størrelse 50/56
Strømpebukser
Nattdrakter
Babycall
Elektrisk neglfil
Tripp trapp stol
Badebalje
Lenestol til barnerom
Bæresjal fra Moonboon
Er det noe dere ser mangler på handlelista, eller noe dere tenker ikke er nødvendig? Hva er deres status?
Vedlegg
Last edited:
Nå er dette tredje barn, så det blir å børste litt støv av innimellom
Neida, men tar det litt mer som det nærmer seg. Med to barn og full jobb har jeg ikke hatt tid til å se meg rundt føler jeg. Bedside-crib er neste på listen. Så håper jeg på tilbud på enten Emmaljunga sento pro eller evt bugaboo mot våren
Er hundre prosent sykemeldt pga bekkenplager om dagen, så det å kjede seg hjelper nok ikke på!
Vi har kjøpt:
har jo en del fra før, selv om mye ble solgt unna da jeg trodde jeg var ferdig med to barn. Men tar det litt som det kommer og prøver å kose meg med det som kommer
5Z inkl. Baby-Safe Pro & Base Lux i fargen Soft Taupe - sååå fornøyd med denne, syns den er så fin
Jeg venter med eventuelle andre innkjøp til vi skal på Babymessen i april, for der pleier det å være en del gode tilbud 

Lurer på det samme når det gjelder den stellematten. Hørt så mange anbefale, men vet ikke hva som gjør den så bra