oppdatering på bleieslutt!

*Kolibri*

Forumet er livet
Nå har vesla vært bleiefri noen dager, og det går kjempe fint, hun har ett uhell om dagen ser det ut som..kommer hjem med ett skift hver dag men det er helt i orden. Hun er kjempe stolt og de hadde snakket om at vesla har sluttet med bleie i samlingsstund, hun er første barnet på avd som har sluttet, og hun syns det er stas hehe[:D]

Så flink!!!!!!!![:D]

Så flink hun er. Rent misunnelig altså[8D] SIkkert superstas å være første på avdelingen. [:D]

Jammen er hun flink!

Her mister vesla litt motet når hun tisser på seg, så da går hun og henter seg bleie... Men, det kommer vel når hun er klar[:)]

Ja hu er veldig stolt om  dagen, jeg krysser alt jeg har for at det holder seg slik..vi tror ikke hun trives helt i bhg for tiden så er spent på om det skal gå utover dotreningen.

Så flink snuppe du har!![:D][:D] Tenker meg hun er stolt da ja!![:)]

Så bra[:D] Herregud det er deilig å slippe det der bleie-slitet! Herlig å kunne gå rett forbi bleiehylla i butikken[8D]

I dag har det vært null uhell! Hun hadde nesten ikke tisset i bleie da hun sov formiddagslur, men "tisset som en foss" i do da hun våknet ble jeg fortalt[:D]
Dette går så mye bedre enn jeg forventet[:)]

Back
Topp