J JPSK Elsker forumet 4 Nov 2013 #1 Fått oppdatering på app igjen. Klok av skade tør jeg ikke oppdatere enda. Noen med erfaringer med denne? Sent from my iPhone using BV Forum
Fått oppdatering på app igjen. Klok av skade tør jeg ikke oppdatere enda. Noen med erfaringer med denne? Sent from my iPhone using BV Forum
BMC Februar 14's Miss Skravle Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡Junigull 2016♡ 4 Nov 2013 #2 Nei, tørr heller ikke Sent from my iPad using BV Forum
Noelle Februar 2014 Februar 2014 - Skjult forum Novembergull 2017 4 Nov 2013 #3 Tror det er fornuftig å la være en stund Sent from my iPhone using BV Forum
stinefine Februar 2014 sin Udefinerbare! Oktobermirakler 2013 Februar 2014 - Skjult forum VIP Septemberlykke 2015 4 Nov 2013 #4 Ios eller android? Edit: har nettopp avinnstallert og søkt opp og lastet ned den nyeste på Android. Null stress Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ios eller android? Edit: har nettopp avinnstallert og søkt opp og lastet ned den nyeste på Android. Null stress Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Yummy_mummy Februar 2014 Miss Gode Råd <3 Februar 2014 - Skjult forum VIP Septemberlykke 2016 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Oktoberlykke2020❤ 4 Nov 2013 #6 Tror jeg venter da det har blitt tull etter hver oppdatering. (iOS) Sent from my iPhone using BV Forum
Tror jeg venter da det har blitt tull etter hver oppdatering. (iOS) Sent from my iPhone using BV Forum
Needlepin Februar 2014 sin Miss Ammetåke Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡ 4 Nov 2013 #7 Jeg har oppdatert nå i dag (IOS) og det fungerer helt fint enda... Ingen problemer denne gangen ;p Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg har oppdatert nå i dag (IOS) og det fungerer helt fint enda... Ingen problemer denne gangen ;p Sent from my iPhone using BV Forum mobile app