Oppdatering om vekten til Eivind

snusken

Forumet er livet
Hei igjen!

Nå har jeg vært på helsestasjonen igjen. Var der i går og jeg ble kjempeglad [:D]
Han hadde lagt på seg 500 gram på de siste to ukene og er nå 4,8 kg og 60 lang.
Jeg fortalte at jeg ikke hadde gitt 4 flasker men startet med to og at jeg har gitt ham velling som han er blitt veldig glad i!
Det var en vikar helsesøster og ikke hun som var der sist og hun sa at det var kjempefint og at jeg bare kunne fortsette slik og så skulle vi følge med at han fortsetter å legge godt på seg!
Jeg ser på han at han er blitt rundere i kinna og det føles godt så nå får vi se om han krever mer erstatning og så fortsetter jeg med ammingen så lenge det går.

Han var også hos barnelegen og han målte hodet til å være større enn de to andre helsesøstrene så han var veldig fornøyd og mente at jeg hadde en sunn og frisk men liten gutt [:)]
Så nå er alt bare fint her i gården [:)]

Så flott[:D] Nå tenker jeg du er glad[;)] Jeg synes gutten din ser ut som en skikkelig solstråle jeg! skikkelig god er han!

Tusen takk [:)] Han er alltid så snill og smilende så han er en skikkelig gogutt ja [:D]
Jeg er en kjempeglad og letta mamma nå ja [:)]

Flott at det går bedre. Han er jo så nydelig da.
Klem

Det var kjempe godt å høre at alt var bra!! Kjempe herlig avtar du har, en nydelig gutt[:D][;)]

Se der ja...da ornet det seg da vettu!!
Flott at han vokser og trives nå...og at du kan slappe av
og bare kose deg igjen! Har vert litt stress å ha dette hengende over seg tenker jeg!

Så bra da, kan tenke meg du ble litt lettere nå [;)]
Han er så nydelig på det bilde du har av han [:D]

Gratulerer med høyere vekt!!
[:D]Så deilig det må være!![:D]

Back
Topp