Oppdatering om kanin bebisene mine

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
I natt er de 3 døgn gamle og jeg var ute og så på de i stad og løfte litt på en og de har deilig myk dun på kroppen og er så runde og fine de er ca like store nå som den fra forrige kullet jeg prøvde å flaske opp var når den var 11 dager gammel!! Så tydelig at de får god mat av mamman sin..LYKKELIG 

Etter at det gikk så galt sist er jeg kjempe fornøyd med at det går så bra nå..selv om de egentlig ikke skulle blitt født da!

Så gøøøøy!!!
Dyr er så kos!!

r

smash skrev:
Så gøøøøy!!!
Dyr er så kos!!

Ja jeg er så glad for at ho tar seg av ungene  skal helt klart beholde hvertfall 1 av de..så søte som de er vil jeg ha alle men gubben setter ned foten der

Hihi, så herlig. Husker vi hadde kaninunger når vi var små også :) Når de blir store, så husk å holde mye på med dem, så de blir kjempe tamme og koselige :D

gutt09jente11 skrev:
Hihi, så herlig. Husker vi hadde kaninunger når vi var små også :) Når de blir store, så husk å holde mye på med dem, så de blir kjempe tamme og koselige :D

Ikke noe problem, er jo arb.ledig og alle ungene er borte på dagtid så jeg har masse tid til å kose med de små snuskene 

For det første vil jeg bare si at det var kjempe trist med det forrige kullet :( Men jeg er utrolig imponert over deg som viet så mye tid og krefter til stakkarene som andre ville gitt f'en i. Godt å høre at det fins sånne som deg fortsatt :)

Masse lykke til med de nye kaninungene! Høres ut som om det er et større håp her :)
<3

smash skrev:
Så gøøøøy!!!
Dyr er så kos!!

mammatil2prinsesser skrev:

smash skrev:
Så gøøøøy!!!
Dyr er så kos!!

Cosacita skrev:
For det første vil jeg bare si at det var kjempe trist med det forrige kullet :( Men jeg er utrolig imponert over deg som viet så mye tid og krefter til stakkarene som andre ville gitt f'en i. Godt å høre at det fins sånne som deg fortsatt :)

Masse lykke til med de nye kaninungene! Høres ut som om det er et større håp her :)
<3

Jeg hadde ikke hjerte til å gi de opp nei..de er jo så søte  selv om kullene ikke var planlagt så er jeg litt glad for at det ser ut til å gå bra denne gangen, når det gikk så galt sist er det jo gøy å få en positiv opplevelse med dette også

Back
Topp